_HKH_ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det å sitte hjemme i Cubase / Sonar / Ableton Live / whatever og slenge en brickwall limiter på masterkanalen, kan man kanskje med en god porsjon godvilje kalle pseudo-pre-mastering. pluss en! Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei! hvor kan jeg få sendt inn låtene mine og få dem mikset proffesjonelt? etter å ha lagd instrumentalen og satt på vokaler og hørt sangen i repeat flere ganger blir det slitsomt å ta miksen og. er det et sted som ikke koster flesk der jeg kan sende inn låtene og få dem mikset ordentlig? få på compression, eq, reverb osv. er det noen her som er veldig flinke til det som kan hjelpe meg? sjangeren går under RnB og pop tror jeg Mvh Dilli Ser flere har meldt sin interesse her. Kan mikse en låt gratis, som prøve til deg. Resten er rimelig Fred R Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 sendt to låter til HKH her på forumet og falt helt for miksen han ordner. prisen er akkurat passe og. bruker ikke for lang tid heller. de to sangene kan høres her: http://www.myspace.com/dilshadmusic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå