Ginzy Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Hei og hå:-P Jeg skal ta lappen på moped:P det er bare 2 dager til. Hva bør jeg lese på? hva er viktigst? Er veldig nervøs, jeg har tatt prøven på nette da, på www.Teoritentamen.no og www.teoriprover.no Jeg består med glans på teoritentamen.no , men får sånn 3 feil på teoriprover.no. Har jeg bra sjans? Takk for svar:) Endret 12. april 2009 av Ginzy Lenke til kommentar
makila Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei. Teoriprøven for moped er ikke noe å grue seg til. Veldig simple greier. Har du en teoribok? Mye av det som er på teoritentamen.no, får man også på selve prøven. Men bare tenk logisk og fornuftig. Og husk at du får god tid og det er mulig å gå tilbake til hvert spørsmål for å dobbelsjekke (evt. trippelsjekke om du vil ) Lenke til kommentar
Ginzy Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Hei. Teoriprøven for moped er ikke noe å grue seg til. Veldig simple greier. Har du en teoribok? Mye av det som er på teoritentamen.no, får man også på selve prøven. Men bare tenk logisk og fornuftig. Og husk at du får god tid og det er mulig å gå tilbake til hvert spørsmål for å dobbelsjekke (evt. trippelsjekke om du vil ) Tusen takk for svaret Jeg har en teoribok ja, så jeg sitter nå her å pugger Lenke til kommentar
makila Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 That's good Sitt å pugg du, er nok det smarteste du kan gjøre. Eventuelt be en med bil lappen ta deg med ut slik at du kan se ting fra trafikken, og prøv å tenk på skilt, regler ol. Selv om du ofte sitter på i bil, tenker du nok ikke alltid på skilt og regler? Tror det hjelper å øve litt på ting i "praksis" sliksom det. Om du har samme boka som jeg brukte, så skal det stå en god del paragrafer og greier bakerst. Ambefaler deg å se litt på de også. Lenke til kommentar
Ginzy Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Ja jeg har paragrafer bak i boka, jeg leser mest på §3 og §12 , har fått for meg at de er de viktigste. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Mopedteorien er latterlig enkel, les gjenom boka en gang og ta en test på nettet. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Prøv MC-lappen og bil-lappen testene på nettet i tilleg til moped. Da får du mye mer av det trafikale, i tilleg til et mye bredere "pensum".. Se kun på de feilene du får på kategorien trafikk o.l. på desse prøvene, så vet du sånn ca hvordan du ligger an Lenke til kommentar
Ginzy Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Skal se hva jeg får til Jeg skal si ifra når jeg har tatt prøven jeg Dere skjønner, jeg har bursdag på tirsdag og skal da gå å ta den, så jeg tror det blir en kjempe dag hvis jeg klarer den Lenke til kommentar
sondre07 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 hvor mye koster teoriboka?: ) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 250-300 kr, spørs om det er med cd eller ikke. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Heldig du, jeg må fortsatt vente noen måneder til. På prøven er det veldig viktig at du tenker logisk, med sunn fornuft. Lykke til! Endret 14. april 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå