Carl Gustav B Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hei. Første post. På jobben min så ær det en container med gamle datamaskiner og skjermer som de bare hiver. Fant en 22 tommer viewsonic!!!!!!Ellers ær det mest shit. Spurde vaktmestern hvis det var greit att jeg tok den me hjem. Ikke noe problem. Smilende som en idiot tok jeg drosje hjem og kobla in monsteret!!! Hmmmm........ skjermen ær svart......rara lyder.........den røyken som kommer fra den kan ikke vara sunt for meg!!!!!! Trur den ær ødelagt, ja. Så va gjøre? 1.Finns det noen bra reparatør i Oslo området? Ær de noen vits? 2. Kjøre den till Grønnmo? 3. Prøve inbyttes deal med JM data. EV. prisavslag på annen skjerm? 4. Drækka meg dritings? Faen jeg vill ha den skjermen. Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 hehe.. De symptoma kan ikkje være bra tipper: dump den.... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg ville gått til en som kan fikse den og spurt han hvor mye det ville ha kosta...hvis det hadde blitt fo dyrt ville jeg ivertfall ikke prøvd å reparere den selv...du kan bare fukke den mer...nei da ville jeg dumpet den Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Veldig sjeldent det lønner seg å reparere en ødelagt skjerm.. særlig hvis det ryker av den .. hehe.. så spar de pengene til en ny skjerm.. Lenke til kommentar
Carl Gustav B Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Jeg misstenkte det ikke var lønt. Men det ær en veldigt pen skjerm og veit ikke om jeg har hjerte og hive den! Noen tips om en go reparatør? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Bare gå til en dataforettning i nærheten du...men jeg ville som sagt kasta den Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Du kan no modde den sjølv.. sette ein annan skjerm inni kassa? :smile: Kunne blitt litt tøft=) Bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå