Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Modellerings- og GamerPc til ~10k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel egentlig ikke så stor forskjell på 512 og 1GB ram. 512 holder til du begynner med avansert gaming og med høyere oppløsning; for den normale bruker så er det normalt nok med feks 4850/4870 og 512 RAM. Forøvrig så er det tilbud på Komplett på HD4890 til under 2000,- nå; øh hvis du i det hele tatt trenger noe mer enn HD4850 512 til rundt 1100,-. Gaming er udefinert....

Lenke til kommentar
Takk for svar!

Men hvilken forsjkell er det mellom 512mb og 1024mb på skjermkortet?

Sier seg selv vel? :)

Øhh.... nei?

Jo, mer plass kanskje?

Plass til hva? ;)

Endret av eystein94
Lenke til kommentar

Haha.. Fantastisk. Et veldig godt svar.

Som jeg har fortstått det:

512 MB.. 512 mb i skjermkortet er det skjermkortet som passer til deg med en skjerm på 22 tommer eller under.

1024.. Skjerm som er for deg med skjerm større enn 22 tommer. Det er så skjermkortet skal få tredd ordentlig i kraft. Viss du har 1024 mb på en 19" skjerm, vil ikke kreftene bli utnyttet.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Haha.. Fantastisk. Et veldig godt svar.

Som jeg har fortstått det:

512 MB.. 512 mb i skjermkortet er det skjermkortet som passer til deg med en skjerm på 22 tommer eller under.

1024.. Skjerm som er for deg med skjerm større enn 22 tommer. Det er så skjermkortet skal få tredd ordentlig i kraft. Viss du har 1024 mb på en 19" skjerm, vil ikke kreftene bli utnyttet.

Jeg skal ha en 22" vil jeg merke forskjell på 512mb og 1024mb?

Men sånn som jeg har forstått det så gjør jeg det hvis jeg koble pc'n til en 32" TV.(noe som jeg mest sannsynligvis kommer til å gjøre etter hvert)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...