Liberum Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Noen som vet hva slags gir olje jeg skal fylle på en suzuki rm 85l? Funker det med kombiolje? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 totakts girolje 75w90 eller sae 10w-40 (vanlig motorolje) Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Takker. Fylte på vanlig motorolje jeg Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg har en gokart med gir som jeg fyller på Dexron 3 automatgirolje på. =) Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Forresten noen som vet om jeg skal blande i 2, 3 eller 4 % med olje i bensinen? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) 2% skal være nokk,men jeg har bestandig kjørt på 3% får og være sikker,blir bare litt mere røyk.. TMK9B: æ har et fly som går på luft Endret 12. april 2009 av storkers Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 2% skal være nokk,men jeg har bestandig kjørt på 3% får og være sikker,blir bare litt mere røyk.. TMK9B: æ har et fly som går på luft Hva har det med åssen GIR olje jeg har på gokarten min ? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 det har like mye med det og gjøre som ditt første innlegg har med trådstarters spørsmål og gjøre. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Han spurte åssen gir olje han skal ha på crosseren, så forteller jeg hva jeg har på girkassen min... Girkassen på gokarten har samme utforming som girkassen på en crosser... Endret 13. april 2009 av TMK9B Lenke til kommentar
storkers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 hvordan i allverden skulle vi kunne vite hvilken gokart og motor/gir du har? å vis du anbefaler dextron 3 til en suzuki 2t girkasse(eller forsåvidt hvilken som helst cross sykkel ell 2t sykkel) syns jeg heller du kan la vær og svare.dextron 3 er beregnet får automatkasser,servoer og hydraulikk systemer. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg sa jo jeg hadde en girkart... Anbefalte ikke, fortalte hva jeg brukte, tenkte det kanskje kunne være til hjelp.. Jeg har ikke peil på cross, så hadde vel vært bedre å la vær. Ha det gøy med flyet ditt du ( XD) Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Storkers: Vet du hvor mye slakk det skal være på kjede på en crosser? På moped/mc er det vel 2 cm, men kjedet på crosserern min har en slakk på 4 cm. Burde det strammes? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 3-4 cm / 2-3 fingre bør det være alt etter som om kor tjukke pølsefingra du har :!: må være litt mere enn på en mopp affal pga lengere fjæringsvei.det er jo bare sitt på sykkeln og prøv og press demperen mest mulig ned,så ser/kjenner du på kjedet-er det stramt børdu slakke mere..pga sykkelen fjærer mye mere etter ett hopp osv enn det du selv klarer og presse...kansje litt vanskelig fårklart`? Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Neida, skjønte det Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå