CorporalClegg Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei Nå er jeg usedvanllig irritert, jeg har nettopp skrevet et langt innlegg, men så kom jeg til skade for å trykke på en link. Selvfølgelig forsvant allt. Er det en FF-plugin som kan lagre det jeg skriver? Eventuellt andre programmer? Takk! Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dersom dette er et problem, skriv "innlegget" ditt i notepad/word etc. copy/paste etterpå sXe Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Veit dessverre ikke om noe slikt til FF, men i Opera er dette standard. Herlig funksjon. Se etter noe slikt som last side på nytt hver gang i innstillingene og fjern haken på denne om noe slikt finnes. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Ahh, hadde det ikke vært for de fantastiske add-ons'ene Firefox har hadde jeg vært Operabruker.. Kan man få ordbok i Opera? Hva med GooglePreview screengrab og customize Google Angående NotePad: Har prøvd, men husker ikke alle Tags (italic, bold, size, url etc.) Takk for respons! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Kan dessverre ikke hjelpe deg med addonsene, men sleng ut spørsmålet i Den Store Operatråden. Om du bestemmer deg for å skrive lengre innlegg i Notepad eller lignende kommer denne guiden godt med. Tar ikke lange tiden å lære tagsene, selv skriver jeg alltid inn alle selv, og har gjort dette i flere år. Endret 15. april 2009 av Atald Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Løsningen for Firefox er Greasemonkey med TextareaBackup. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Har hørt mye kipt om sikkerheten i greasemonkey. er det trygt? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har hørt mye kipt om sikkerheten i greasemonkey. er det trygt? Så lenge du bare legger til javascriptsnutter du stoler på ser jeg ingen grunn til at det skal være noe problem. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Tusen takk for all hjelp! Valget falt på TextareaBackup, men når Opera får innebygd ordbok skifter jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå