Vindstille Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei. Er det noen som kan anbefale meg en god bok om å bli god til å presentere ting? Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 En utrolig god bok om argumentasjon og retorikk er Praktisk Retorikk av Göran Hägg. :-) Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Takk. Skal sjekke den ut når jeg er på biblioteket neste gang. Endret 13. april 2009 av JonT Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Stiller meg bak anbefalingen om Hagg sin bok. Den boken er fantastisk. Den praktisk talt lærte meg hvordan man holder foredrag samt argumenterer i store grupper. Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Enig, den er utrolig bra! Boka "Våg å ta ordet" er heller ikke ueffen. Samt "Hersketeknikk" hvis man driver (eller vil slutte å drive/få andre til å slutte å drive) med sånt. :-) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 I en ganske annen kategori – stort sett handler den om å lage gode presentasjoner i Powerpoint/Keynote etc. er Garr Reynolds' Presentation Zen. Sjekk presentationzen.com for å se om dette er noe du kan være ute etter. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skulle hatt en bok som hjelper enn med å fjerne frykten for å presentere. Kan ikke si det å forestille seg dem nakene hjelper stort. Det hele er som å hoppe i falskjerm uten å få adrenalin rush, redsel uten adrenalin er ikke morro. I steden for en god adrenalin rus så blir det kunn ergrelser og dårlig følelser for ting som gikk dårlig. Det hele er regelrett en buzz kill for dagen før, den aktuelle dagen og dagen derpå. Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gøran Hagg berører det aspektet i et kapittel eller to i sin glimrende bok. Kjøp den! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gøran Hagg berører det aspektet i et kapittel eller to i sin glimrende bok. Kjøp den! Får vel ta en titt på den. Noen gode tips for å komme over skrekken som kan nevnes kort over formumet. Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Forestill deg at du er bedre enn dem, at de er nakne og at du gjør dem en tjeneste ved å stå der. Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Gøran Hagg berører det aspektet i et kapittel eller to i sin glimrende bok. Kjøp den! Får vel ta en titt på den. Noen gode tips for å komme over skrekken som kan nevnes kort over formumet. Ellers kan boken "Våg å ta ordet" anbefales :-) http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=3051688 Prima. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå