stasomfaen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei! Jeg har spurt om å få ha trampoline i hagen, men hører det er uaktuelt! Jeg driver med twintip, så for meg er det veldig viktig med trampo for å bli noe bedre! Har forklart at det ikke bare er å gå i bakken og prøve en dobbel backflip liksom, men hører stadig vekk (alle har vel ikke trampoline?). Jeg prøver å forklare dem at så å si alle som driver med twintip, som faktisk er gode eller prøver å bli gode har det! Det er en del av sommeren. Ellers så sitter jeg jo bare inne og kjeder meg foran pc'en mens jeg ikke står på ski! Det er det ENESTE jeg har å gjøre! Men nei, ingen bryr seg. Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre for å få "vilja" mi? Jeg er fryktelig glad i sporten jeg driver med og har veldig lyst til å bli god! Snakker ikke om å bli Jon Olsson med det første, men altså bli god, kanskje bli sponsa en dag eller noe. Mange syns kanskje det er latterlig, men jeg elsker det. De tenker bare på hvor fin hagen skal se ut her... Og har hørt "det orker jeg ikke en gang til" (for jeg har hatt trampo for noen år siden, men de ga den vekk!). Men altså, det er ikke de som skal hoppe! Og det er ikke "stress" å ha det! Hjelp?? Har ikke lyst til å sitte inne hele sommerferien (som jeg alltid gjør). Lenke til kommentar
Leif Øyvind Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du kan si: Bare tenk frammover, tenk om jeg blir en stjerne, en helt. og poppulær, rik. Eller du kan finne på noe, sonn at dem ikke sier nei Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Jeg tror ikke det øverste hjelper for å være ærlig. Da vil de bare si det er teit hvis jeg satser på ski, og sier jeg skal satse på ordentlig jobb eller noe.. Men tanken min er å gå på skole, få studiekompetanse, men stå litt på ski før jeg finner ut av hva jeg vil senere... Jeg vil ikke kaste bort den ene sjansen jeg har til å bli god til noe før det er for seint. JEg har endelig funnet noe jeg virkelig liker og faktisk vil drive med til jeg dør! For å si det sånn, de kommer ikke til å ha troa på meg og ski! Lenke til kommentar
vegham Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvorfor ikke kjøpe deg når du faller og slår deg skikkelig får du nok lov å ha trampoline etterhvert. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Da er vi vel inne på det med å overføre triks igjen. Jeg vil ha trampoline til å lære meg triks jeg kan overføre på litt større hopp på ski. Aldri om jeg hadde tatt en backflip eller noe på de hoppegreiene der uten at jeg hadde gjort det på trampo eller lignende. Men, hoppestokk og lignende er uaktuelt for meg. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 1. Kjøp din egen trampoline og sett den opp selv. Ei trampoline koster 2000-3000kr. JEg har endelig funnet noe jeg virkelig liker og faktisk vil drive med til jeg dør! Holde på med til du dør? Innendørsbakke? Mye tyder på at snøen vil forsvinne om bare noen år. Klimaendringer? Ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har tenkt til å kjøpe selv, og også sette opp selv! Og... Så hvis noen forskere sier at snøen kanskje forsvinner snart, eller sier at det blir lite av den, da skal man bare legge seg ned og slutte med all vintersport? Jeg driter i forskere! Så... Siden det er spådd verdens undergang i 2012, skal jeg bare legge meg ned og dø nå da? Kan ikke tenke sånn vettu! Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Jeg leste bare det du skrev, at du ville holde på med ski til du dør. Mye kan skje før du dør. Som for eksempel at du kommer i rullestol. Ehmm, ville bare legge til at jordens undergang er spådd av et ikke mer pålitelig folkeslag en inkafolket. Endret 13. april 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 At jeg havner i rullestol er irrelevant. Poenget mitt er at jeg kommer til å drive med ski så lenge jeg kan! Havner jeg i rullestol så kan jeg ikke, men har i hvertfall prøvd mitt beste! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Går utifra at det er foreldre som nekter deg? Hvilke argumenter har de for at du ikke kan kjøpe trampoline selv? Vil ikke de ha en trampoline i hagen bare? Har du forklart til dem at dette er noe du har veldig lyst på, at du skal betale selv og montere den selv? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ja, dessverre. Eneste grunnen er at de ikke "orker" "dette en gang til". Og vi har bygd ut litt terrasse osv... Så de mener det ikke er plass.. Jeg har målt 2 steder i hagen(e) (vi har en "hovedhage" framme her, og en bak) og det er over 4 meter i diameter på begge steder. De mener det ikke blir igjen så mye hage, men jeg syns det blir igjen mye jeg da men! De er egentlig old fashion! Det skal liksom se så fint ut her, så hele fritiden min går bort foran pc'en med mindre det er helg og jeg kan stå på ski (vinter). Alle folka jeg kjenner her er så late at de ikke "gidder" å være med ut for å sykle osv. Så ja... Kjeder meg stort sett heeeele tiden, mens jeg fortrenger drømmen min om å bli god på ski (sponsor en dag i hvertfall). Ski er det eneste jeg tenker på, men de forstår fortsatt ikke! Og det virker sånn på far min at hvis ikke ALLE (100% av folka som står på ski + alle andre jeg kjenner) har trampo, trenger ikke jeg. Så forklarer jeg at mange folk har andre å gå til for å hoppe, eller har f.eks. vannrampe og sånt å øve på. De forstår virkelig ikke at jeg ikke bare kan gå ut i bakken og prøve en dobbel backflip!! Endret 14. april 2009 av robbern9292 Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Jepp. Da fikk jeg lov til å skaffe meg det. Jeg hadde en liten strategi som funka. Jeg var pottesur hele tiden og var IKKE interessert i å snakke eller være med på ting som de spurte meg om (fordi jeg var sur). Fakta er at jeg var så sur, men med en liten baktanke. Så.. Er det noen som har trampo å anbefale? har ca. 4 K til dispensasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå