Leif Øyvind Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei, jeg er på leter etter et bra wii spill som jeg skal kjøpe. Jeg liker spill med litt action, spenning.Kjøring. Dem spillene jeg har er: James Bond (den nye), Need for speed under cover. (eller åssen det skrives ) Ninja turtels. Ja... Har dere noen forslag. Spillene kan godt være 12+ 16+ Takk på forhond Leif Øyvind (15) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Du ber om råd til Wii spill i kategorien for PC spill? Kanskje putte den der den hører hjemme så får du kanskje litt mer svar Uansett, Resident Evil 4, Zelda og Mario Galaxy er gode kjøp til Nintendo Wii. Endret 12. april 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Leif Øyvind Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Du ber om råd til Wii spill i kategorien for PC spill?Kanskje putte den der den hører hjemme så får du kanskje litt mer svar Uansett, Resident Evil 4, Zelda og Mario Galaxy er gode kjøp til Nintendo Wii. Ja jeg vet det, men jeg fant det liksom ikke Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Trykk på Rapporter knappen under førsteinnlegget ditt og be en moderator flytte den til Nintendo kategorien Se under Spill og Konsoll så finner du egen kategori for Nintendo Wii. Lenke til kommentar
Leif Øyvind Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Du ber om råd til Wii spill i kategorien for PC spill?Kanskje putte den der den hører hjemme så får du kanskje litt mer svar Uansett, Resident Evil 4, Zelda og Mario Galaxy er gode kjøp til Nintendo Wii. Okey, TAKK :!: Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Tråden er flyttet. Geir Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hmmmm: *Red Steel *Scarface *Deadly Creatures *masse andre Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 No More Heroes. Okami. Jeg liker også Metal Slug Anthology. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mario Kart? og kanskje Smash Bros Brawl. Ellers er jo Mario Galaxy oblatorisk for alle Wii eiere. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 zelda tp okami mad world super mario galaxy metroid prime 3 resident evil 4 no more heroes mario kart super smash (ikke for alle). zack and wiki (om du liker gåteløsning) Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja No More Heroes er bra spill, men kansje litt for kort å klare ut første gang. Er 3 vansklighetsgrader da. Anbefaler det. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg hadde tenkt å anbefale noen, men det ser ut som om alle de er tatt Og som alltid: Mario Galaxy er et veldig godt kjøp Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Super paper mario Ikke prøvd, men deblob skal være kult.. Endret 27. april 2009 av husgutt Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Jeg anbefaler ikke De Blob. Det er tøft i starten, men etter at du må gjøre det samme om og om igjen så blir det litt ensformig. Vis du ikke syns at å male en hel by gang på gang, med samme oppdrag osv. Super Paper Mario er et bra spill, men det er mye dårligere enn de tidligere spillene. De tidligere var RPG, men SPM er et plattform spill. Det er bra likevel og jeg anbefaler det. Endret 29. april 2009 av totre123 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis en liker spenning og action er vel Super Paper Mario det siste spille jeg vil anbefale. Lenke til kommentar
elitelink Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Siden du nå har kjøpt WII vil jeg anbefale deg å kjøpe noen av de klassiske Nintendo-spillene som Zelda, Mario kart og super smash. dette uavhengig av hvilke sjangrer du foretrekker. de aller fleste synes at disse spillene slår ann. Ellers vil jeg anbefale et Medal of Honor spill, Airbourne eller heroes, samma det, det er bare UTROLIG festlig med måten man sikter og skyter på med wii controllen. PS: Ligg unna Pirates of the carribean! Prøvde dette, utrolig festlig i 3 timer, så blir du lei. (det samma om og om igjen) Elitelink Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Et tips er å kjøpe det første Transformers på billigsalg. Når du har spilt det i ti minutter vil du ikke bli skuffet over noe Wii-spill igjen noensinne. Men om du vil ha bra spill er Super Mario Galaxy et helt klart førstevalg. Super Paper Mario er også svært bra, men ikke akkurat actionfylt. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hva med Manhunt 2 da Det er 18+ da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Noen som har testa Thrillville? altid vert fan av slike spill, har spillt Roller Coaster tycoon på pc i uendelig mange timer før. Thrillville koster og bare 80kr fra play.com. Endret 18. mai 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 PUnch out får jo bra kritikker. Selv tror jeg jeg venter til det koster 200 på play.. Har altfor mange uåpna spill hjemme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå