Gå til innhold

Compaq Evo 610c

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heisann..

har en 610c og hadde en 600 før jeg fikk denne, er en meget ok lett maskin med bra batteritid og en topp skjerm ( hvis du kjøper utgaven med sxga+ skjerm), har egentlig ingenting å klage på anna enn at skjermkortet kunne ha hatt litt mer ytelse til spill.

brukt burde du få denne til en meget ok pris, da en ny ligger i overkant av 17 lapper med p4.1,8, sxga+ skjerm, 40gb disk og combodrive

Lenke til kommentar
heisann..

har en 610c og hadde en 600 før jeg fikk denne, er en meget ok lett maskin med bra batteritid og en topp skjerm ( hvis du kjøper utgaven med sxga+ skjerm), har egentlig ingenting å klage på anna enn at skjermkortet kunne ha hatt litt mer ytelse til spill.

brukt burde du få denne til en meget ok pris, da en ny ligger i overkant av 17 lapper med p4.1,8, sxga+ skjerm, 40gb disk og combodrive

Det var hyggelig å høre! Vet du om det går an å oppgradere skjermminne fra 32 til 64 på denne?

Lenke til kommentar
nei er nok ikke noe mulighet for å oppgradere, er bare et kort i maskinen, og det er hovedkortet :p

Compaq Evo 610c med SXGA, 512minne, combo og 30 HD, hvilket pris bør jeg gi for denne brukt?

Hva slags USB er det på maskinen, 1.1 eller 2.0?

Er den stillegående? (Viktig siden jeg kommer til å bruke den mye i lesesal).

Håper på svar! Tusen takk!

Lenke til kommentar
nei er nok ikke noe mulighet for å oppgradere, er bare et kort i maskinen, og det er hovedkortet :p

Compaq Evo 610c med SXGA, 512minne, combo og 30 HD, hvilket pris bør jeg gi for denne brukt?

Hva slags USB er det på maskinen, 1.1 eller 2.0?

Er den stillegående? (Viktig siden jeg kommer til å bruke den mye i lesesal).

Håper på svar! Tusen takk!

er usb 2.0 på den og den er rimelig stillegående, bare pass på å ikke ha ei cdplate i spilleren når d slår den på, da bråker den fælt.

Er ikke helt sikker på det med prisen, er ikke helt inne i det med brukt, men jeg tror ikke jeg ville ha gitt mer enn 12-13 lapper for den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...