alicec Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Heisann! Om du ikke har noe imot det, ta en titt på www.alicec.net og gi meg tilbakemelding! Det er første gang jeg bruker wordpress! Så jeg prøver ut litt på siden også. Kritikk er lov! Jeg har ikke helt fått til utseende i IE, så åpne i firefox! : ) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Dette så ut til å være en fryktelig rotete side. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne... så jeg lar vær... sorry. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Trenger ikke å være så negativ men var rimelig rotete men det passer kanskje stilen du vil ha. Jeg tenker brukervennlighet når jeg ser en nettside, det skal være lett å navigere, skal være god kontrast mellom overgangene slik at du finner knapper og linker lett. Men jeg ser du jar jobbet mye med siden og har en stil og fargevalg som bruker over hele siden og det er bra. Men ja jobb heller med å differensiere overskrifter, faner og slikt. Nå er alt litt grøtete. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du må legge inn mer luft! Nettsiden ser fryktelig uoversiktlig ut fordi alt er klint oppi hverandre. Da hjelper det ikke med bra stil eller fargevalg. Lenke til kommentar
pan100 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg må si at jeg likte det veldig godt. Og det ser sikkert bra ut på en iPhone for dem som er så heldig å ha det. Bra, og originalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå