AnaXyd Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ikke vær naiv ihvertfall, tro det værste, for det kan faktisk skje fortere enn du aner. Gjør som Textar sier, snakk med dama om respekt osv, og møt fyren. Prøv å la fyren syntes at du er en kul type, da er det faktisk helt jævlig for han å prøve seg på noe. Om ikke han er komplett idiot da, det finnes det jo også mange av. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ikke vær naiv ihvertfall, tro det værste, for det kan faktisk skje fortere enn du aner. Gjør som Textar sier, snakk med dama om respekt osv, og møt fyren. Prøv å la fyren syntes at du er en kul type, da er det faktisk helt jævlig for han å prøve seg på noe. Om ikke han er komplett idiot da, det finnes det jo også mange av. Han trenger ikke være komplett idiot, kan hende at han vet hva han vil ha og derfor går han for det. Det er slik verden fungerer Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Velger hun en annen fremfor deg, så var forholdet tydligvis ikke noe å satse på uansett. Til dette og alle lignende kommentarer i denne og andre tråder. Det er utrolig hvor eksperter alle er og hvor flinke man er til å dra linjer som det her . Det er noe som heter "in the heat of the moment" og valg man foretar i slike moments trenger ikke nødvendigvis henge sammen med hva som er logisk, smart eller hva man egentlig ønsker. Se bare på div. PUA-teknikker som går ut på og er designet for å brukes på jenter som allerede er i forhold. Disse teknikkene og metodene spiller bl.a. på usikkerheten som er tilstede i absolutt alle sunne forhold, forsterker dem og drar dem helt ut av kontekst. Selv de mest ordentlige kan falle for slikt og selv den dypeste kjærligheten kan settes på prøve. Jeg er enig i at dette kan være et generelt uttrykk som ikke gjelder 100%. Ting kan faktisk skje uten at det har noen betydning, f. eks. at jenta endte opp med å være utro selv om det aldri har vært meningen og at hun fortsatt elsker deg osv... Men det vil ikke gjelde i denne situasjonen. For her er det en kar på jobben hennes som over en tid prøver seg på henne, og dermed burde hun være klar over hans intensjoner og holde en seksuell avstand fra han. Hun burde ha det klart i hodet slik at han ligger på en no-list. Et overraskelsesmoment burde altså ikke oppstå her, og dermed mener jeg fortsatt at hvis noe nå skjer mellom henne og han, så er ikke forholdet noe å satse på. (Jeg hadde dårlig tid, derfor det er litt kort og kanskje uklart skrevet) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Uansett, om man faller for teknikker og flørteper - ja, da har man tapt uansett. De mest skikkelige faller ikke for slike teknikker, nettopp fordi at de har hodet skrudd på riktig og vet at det er feil å bedra partneren sin(med mindre man har en avtale om noe annet). Selgere bruker teknikker for å selge sine produkter de også, men det er neimenn ikke alle som er så "dumme" at de faller for disse teknikkene og kjøper alt søppelet de kommer over av den grunn. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_* Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 snakka med dama i telefonen idag, hun sa hun hadde snakka 2 timer med han fyren på skype. uansett, hun sa at han var veldig manipulerende og sa at han trengte voldsomt mye oppmerksomhet. Hun føler også at han virker litt for pågående i forhold til hvor lenge de har kjent hverandre. hva er det med typen, han lar hun ikke være i fred, sånn som dama forteller det:S Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er det så jævla vanskelig for dama di og si hun ikke er innteresert da? Sorry, snakker hun med han i to timer så var det nok ikke så forferdelig som hun skal ha det til. Ville virkelig snakket med henne om dette var jeg deg.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 han vil ha dama di, og om du ikke slåss for henne (mer eller mindre bokstavelig talt) så vil han få henne. Brutal du. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 snakka med dama i telefonen idag, hun sa hun hadde snakka 2 timer med han fyren på skype. uansett, hun sa at han var veldig manipulerende og sa at han trengte voldsomt mye oppmerksomhet. Hun føler også at han virker litt for pågående i forhold til hvor lenge de har kjent hverandre. hva er det med typen, han lar hun ikke være i fred, sånn som dama forteller det:S Dama di liker oppmerksomheten hun får fra han, men det er ikke politisk korrekt å innrømme det. Som tidligere sagt, du må (mer eller mindre bokstavlig talt) slåss for henne. Vil du beholde henne? Da er sjalu drittsekk eneste veien å gå. Still krav til henne som et lite helvete. Og selv om hun blir sur, så vil hun like at du gjør det... Jada, kvinner er faen meg ikke helt riktig skrudd sammen... han vil ha dama di, og om du ikke slåss for henne (mer eller mindre bokstavelig talt) så vil han få henne. Brutal du. Sannheten er brutal, ikke jeg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 snakka med dama i telefonen idag, hun sa hun hadde snakka 2 timer med han fyren på skype. uansett, hun sa at han var veldig manipulerende og sa at han trengte voldsomt mye oppmerksomhet. Hun føler også at han virker litt for pågående i forhold til hvor lenge de har kjent hverandre. hva er det med typen, han lar hun ikke være i fred, sånn som dama forteller det:S Hun er ihvertfall ærlig med deg og det er positivt. Hun virker, ut ifra det du sier, oppegående og ikke interessert i noe tull. Råd til hva du bør gjøre er gitt tidligere i tråden. Av første posten din ville jeg være forsiktig med å konfrontere typa, da, hvis han har noe skills, lett kan få det til å backfire på deg og få deg til å fremstå som sjalu. Når kjæresten din selv sier at han er manipulerende osv. er det mer aktuelt å si fra til typa om at han bør holde seg unna. Det som i ett så tilfelle er viktig er å gjøre dette på en ordentlig måte slik at dama di, la oss ikke glemme hu, slipper pinlig etterspill på jobben. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_* Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 vi snakket en god del om det igår, med en munter tone. høres ut som om han typen bare vil ha en venn, men har et stort behov for oppmerksomhet. vi har god komunikasjon, og hun er ærlig og hun har sa mer om hva de snakket om, hvordan han var og slikt igår, så ser ikke han typen der som en trussel. De snakket isammen en god stund på skype igår, men var en slik samtale som bestod av "bare bli kjent snakk" og hans tydelig mange spørsmål om hennes religion(), noe som er normalt når man blir kjent med en person. dama sier også at hun aldri tar initativ til noe, som å ringe, sende melding først og slikt, i og med at han va så pågående, men hun ante også i begynnelsen at han kanskje pønsket på noe, noe hun ikke tror nå lenger. så etter en god prat igår med hun, så føler jeg meg ganske så komfortabel. takk for tilbakemeldinger og støtte:) Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jaja, om dere snakket om det og ting virker i orden er det jo bare bra. Lykke til videre Lenke til kommentar
tesla does the astro Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 han vil ha dama di, og om du ikke slåss for henne (mer eller mindre bokstavelig talt) så vil han få henne. Brutal du. Dette er ikke brutalt, dette er bare sant. Hvis holdningen din til at damen blir sjekket opp er å ikke kjempe for henne så fortjener du å se henne forlate deg. Man skal ikke leke Kardemommeby hvor alle respekterer alle, hvis jeg treffer en jente i et kjipt forhold så hjelper jeg henne gjerne ut av det. She was married when we first met Soon to be divorced I helped her out of a jam, I guess, But I used a little too much force. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 han vil ha dama di, og om du ikke slåss for henne (mer eller mindre bokstavelig talt) så vil han få henne. Brutal du. Dette er ikke brutalt, dette er bare sant. Hvis holdningen din til at damen blir sjekket opp er å ikke kjempe for henne så fortjener du å se henne forlate deg. Man skal ikke leke Kardemommeby hvor alle respekterer alle, hvis jeg treffer en jente i et kjipt forhold så hjelper jeg henne gjerne ut av det. She was married when we first met Soon to be divorced I helped her out of a jam, I guess, But I used a little too much force. Sjekk nicket hans, det er bare derfor jeg sa det. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Så lenge det er kun han som tar initiativ er du _foreløpig_ trygg. Men han kommer fremdeles til å feie over dama di ved første anledning. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg synes dette høres helt fjernt ut, dama di snakka med fyren i timesvis? Da har hun interesse av å snakke med han. Dersom man ikke ønsker å snakke med noen, så bruker man ikke flere timer på det. Dama di har rett og slett tenkt på å være utro, og så gjør hun det som utro folk gjør - prøver å fremstille det som at de IKKE har tenkt å være utro. "All is fair in love and war" Dersom menn har lyst på en dame, så driter de i hvem sin kjæreste det er. Hva er viktigst for deg? Din egen lykke og mulige fremtid med kone og barn og alt det, eller følelsene til en eller annen kvisete 19-åring du aldri har møtt? Jeg hadde nok foretatt den prioriteringen rimelig kjapt uten skrupler. Når dama di biter på kroken er det for seint. Når han allerede har besudlet henne, pisket kremen med sin skitne stake - da er det ingen vei tilbake, da har han tatt fra deg din manndom. Da sitter du igjen som ei bitter kjerring, dumpa før skoleballet. Forøvrig er det åpenbart at denne dama ønsker at noen skal komme og flørte med henne. Ellers ville hun ikke brukt timesvis på telefonen med vedkommende. Du er advart. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_* Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vel, jeg sier som de fleste andre, hun er ikke som mange andre:P hun har f.eks. den meningen at man ikke skal ha sex før ekteskapet, og det har vi holdt sånn til dags dato iallefall, hun er det jeg vil kalle litt konservativ kristen, så hun er ganske så oppriktig av seg, kort sagt, veldig kristen. så at hun er utro og ligger med en annen gutt, det er så fjernt som det bare kunne bli. jeg kjenner henne veldig godt nå, og som sagt, stoler på henne! men han dude'n har ikke telefon nå på 2 uker, noe som er bra:P de snakket på skype en stund ja, men kan jo ikke hindre henne i få seg en ny venn liksom. men tenker alle gutter som er single om å kunne få jenter som de blir kjent med(som er pene), uansett jentenes status? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Ikke la deg lure, Hvem som helst kan tukle med deg bak ryggen din. Edit: fjernet quote. Endret 18. april 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jepp, forvent det værste... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 At dama er opptatt er jo bare et "kvalitetsstemepl". Ergo så er hun mer attraktiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå