moskito Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Hei. Jeg har ett problem. Jeg bare satt på pc@n og gjode vanlige ting som å være på msn surfe osv.så plutselig fryser skjermen. jeg prøver å restarte pc@n men den bare fryser og fryser. Jeg kjøler ned pc@n og blåser ut støv og ting.Når jeg skule kjøle ned pc n dro jeg ut strømkabelen men jeg glemte å slå av power knappen bak først jeg vet ikke om ette har noe å si. Så ser litt rundt i bios men gjør ingenting. Så jeg prøver å starte pc@n i sikermodus, da fungerer den. Men når jeg kommer inn på skrivebordet får jeg spørsmål om å systemgjennoprette. jeg systemgjennoppretter fra 1.april. Men når jeg skal starte pc@n på nytt kommer dette. windows could not start bcause the following file is missing or corrupt: windows system32 config system Hjelp, andercio es desperado. Endret 12. april 2009 av moskito Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvis du skal reparere, dvs komme videre uten Repair Installasjon, så må du gå via den side her = http://support.microsoft.com/default.aspx?...p;Product=winxp Ikke bli overivrig, lese godt før du starter. Og det alle første du gjør er kun md tmp ...da lager du en tmp folder. Deretter kan du lage et text file slik som beskrevet for å bacth men ikke med den md tmp linje (du har allerede laget den.) og du kan prøve med å batch i seksjoner (av teksten der) Du må være i stand å komme inn i recovery consol for å utføre det der. Og mulighet for recovery consol vil komme fram i en av de alle første bildene, etter at du starter fra cd plate. Kommer du så langt etter du har startet opp fra CD at du ser dine partitioner, så er du på feil plass, og det betyr at enten bruke feil XP plate, eller må du prøve igjen. Og hvis ikke du får mulighet , dvs der bilde hvor det står at du kan velge å gå til recovery consol, så finne en annen XP cd plate, å prøve igjen. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Hvis du skal reparere, dvs komme videre uten Repair Installasjon, så må du gå via den side her = http://support.microsoft.com/default.aspx?...p;Product=winxp Ikke bli overivrig, lese godt før du starter. Og det alle første du gjør er kun md tmp ...da lager du en tmp folder. Deretter kan du lage et text file slik som beskrevet for å bacth men ikke med den md tmp linje (du har allerede laget den.) og du kan prøve med å batch i seksjoner (av teksten der) Du må være i stand å komme inn i recovery consol for å utføre det der. Og mulighet for recovery consol vil komme fram i en av de alle første bildene, etter at du starter fra cd plate. Kommer du så langt etter du har startet opp fra CD at du ser dine partitioner, så er du på feil plass, og det betyr at enten bruke feil XP plate, eller må du prøve igjen. Og hvis ikke du får mulighet , dvs der bilde hvor det står at du kan velge å gå til recovery consol, så finne en annen XP cd plate, å prøve igjen. Takk. Skal prøve.Men liten sjans for at jeg greier det.Men jeg for prøve.men kan jeg instalere xp på nytt sitedenfor? Eer det lettere?. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Hvis du skal reparere, dvs komme videre uten Repair Installasjon, så må du gå via den side her = http://support.microsoft.com/default.aspx?...p;Product=winxp Ikke bli overivrig, lese godt før du starter. Og det alle første du gjør er kun md tmp ...da lager du en tmp folder. Deretter kan du lage et text file slik som beskrevet for å bacth men ikke med den md tmp linje (du har allerede laget den.) og du kan prøve med å batch i seksjoner (av teksten der) Du må være i stand å komme inn i recovery consol for å utføre det der. Og mulighet for recovery consol vil komme fram i en av de alle første bildene, etter at du starter fra cd plate. Kommer du så langt etter du har startet opp fra CD at du ser dine partitioner, så er du på feil plass, og det betyr at enten bruke feil XP plate, eller må du prøve igjen. Og hvis ikke du får mulighet , dvs der bilde hvor det står at du kan velge å gå til recovery consol, så finne en annen XP cd plate, å prøve igjen. Takk. Skal prøve.Men liten sjans for at jeg greier det.Men jeg for prøve.men kan jeg instalere xp på nytt sitedenfor? Eer det lettere?. Alt klikka så jeg reformaterte Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det var veldig fint at du prøvde på det, når reinstallasjon var allikevel en option for deg. Erfaringer du får med deg, med slike forsøk, vil føre til noe godt uansett. Så hvis du husker noe som helst av det du prøvde, så skrive gjerne noe ned (i en A4) for seinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå