aleksanderro Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 God morgen forumbrukere! Det nærmer seg tid for å skaffe noen kilo tørris til overklokking. Men foreløbig vet jeg kun om en plass om selger tørris i østfold området. Men prisen på 425 kr for 8 kilo synes jeg er ganske mye, og har hørt at noen selger tørris mye billigere. Så er det noen som vet et sted i østfold som selger tørris for en billigere peng? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) God morgen forumbrukere! Det nærmer seg tid for å skaffe noen kilo tørris til overklokking. Men foreløbig vet jeg kun om en plass om selger tørris i østfold området. Men prisen på 425 kr for 8 kilo synes jeg er ganske mye, og har hørt at noen selger tørris mye billigere. Så er det noen som vet et sted i østfold som selger tørris for en billigere peng? Takker for alle svar! Veit diplomis selger forholdsvis billig. Det ligger i Rakkestad Endret 12. april 2009 av Tydeus Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Er den prisen så dyr da? Er ikke 8 kg tørris ganske mye? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Ah, bor i Rakkestad, så skal ta å høre med Diplomis. Har hørt folk få tak i tørris for rundt 20-30 kr kiloen, og da kan det være litt å sparre iforhold til 53 kr kiloen. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Husker jeg ringte rundt til noen isfabrikker i Oslo/Akershus men de solgte ikke. Mulig jeg snakket med feil folk der, stort sett sentralborddama som svarte Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Ja, angående Diplom IS, er det bare å gå inn å spørre etter tørris, eller? Har hørt nå to folk nevne Diplom IS i Rakkestad, så går utifra de selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå