Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Farge på brystvorter

edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener at det fantes en tråd her på forumet der en person faktisk fortalte om en gang han hadde prøvd å fjerne hårene fra baken. Så vidt jeg husker var det ingen behagelig tråd å lese. Men tilbake on topic, kanskje for å gjøre det lettere å finne frem til kranen for tørste småbarn?

Mvh Håkon

Lenke til kommentar
Mener at det fantes en tråd her på forumet der en person faktisk fortalte om en gang han hadde prøvd å fjerne hårene fra baken. Så vidt jeg husker var det ingen behagelig tråd å lese. Men tilbake on topic, kanskje for å gjøre det lettere å finne frem til kranen for tørste småbarn?

Mvh Håkon

Ja husker tråden om gutten som prøvde å fjerne rompehår, det obviouse trollet var jo obvoius, men artig lesning var det jo.

Når det gjelder tørste småbarn, så har jo menn også annen farge på brystvortene enn resten av huden.

Lenke til kommentar

Mvh Håkon

Ja husker tråden om gutten som prøvde å fjerne rompehår, det obviouse trollet var jo obvoius, men artig lesning var det jo.

Når det gjelder tørste småbarn, så har jo menn også annen farge på brystvortene enn resten av huden.

Joda, men så vidt jeg vet har vel ikke brystvorter noen funksjon i det hele tatt på mannekroppen. Har de det? :hmm:

Lenke til kommentar

Etter litt lesing inne på wikipedia, så viser det seg at fargen rundt selve vorten er forårsaket av pigmentforskjeller, det er vell ganske klart, dette området er fylt med svettekjertler og disse skal utskille fuktighet eller slikt så det skal være bedre å sutte på tuppen. Men et helt nøyaktig svar på hvorfor dette området har annen farge, fant jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...