HaterDiskus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Min kjære, vakre, pene gitar er ikke lenger i bruk; men jeg har brukt så mye tid og penger på den at jeg vil ha den fremme. Jeg leker med tanken om å henge den på veggen. Permanent. Hva burde jeg bruke; og hvordan gjør jeg det? Alle tips tas imot med takk. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Min kjære, vakre, pene gitar er ikke lenger i bruk; men jeg har brukt så mye tid og penger på den at jeg vil ha den fremme. Jeg leker med tanken om å henge den på veggen. Permanent. Hva burde jeg bruke; og hvordan gjør jeg det? Alle tips tas imot med takk. Vel, du kjøper deg en slik en: http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1810 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Eller du kan lage en selv slik jeg har gjort: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Nå var det ikke helt dette jeg hadde tenkt meg. Dette er jo en gitarholder; mens jeg vil feste den mer eller mindre permanent, som "pynt". Og gjerne horisontalt. Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ta en tur til hard rock cafe. Der får du sikkert litt inspirasjon. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Noen som vil fóre meg med litt info om hvordan de har gjort det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå