Gå til innhold

Acrylica - bygging av olje avkjølt kabinett.

Anbefalte innlegg

1 # Idè

Heihå, fikk lysten på og lage en egen kreasjon etter alle inspirerende inslagene her inne og på diverse andre forum. Derfor poster jeg min egen casemodding prosjekt :D

Planen er et kabinett laget av 100% akryl, kabinettet skal være delt opp i 2 "rom" det nederste rommet skal være fylt med Olje (for og si det fint, et stoff som ikke skal lede elektrisitet, eller noe slikt. Stoffet bør være klart (gjennomsiktig) og tynt flytende. Hørt at det går ann og bruke kjølevæske? Ja, den diskusjonen tar vi i kommentartråden.

I det andre rommet skal strømforsyning,CDrom og harddisker stå. Egentlig er jeg ikke så keen på og hive alle delene mine nedi et bad av olje, men er nesten overbevist etter og ha sett et par guider og videoer på nettet. Men når det er sagt så setter jeg ikke PSU og HDD ned i oljebadet :).

Her er et par bilder i sketchup av ideen. Kom gjerne med inspill og lignende i kommentar tråden, har postet en førstepost med et par ting jeg er litt i stuss på.

387456.jpeg

387457.jpeg

387458.jpeg

387459.jpeg

387460.jpeg

388201.jpeg

388203.jpeg

388204.jpeg

Konstruksjonen skal bestå av disse platene.

Satt sammen av disse kubene, for og holde platene sammen.

Hovedkort platen blir av denne typen.

Planen er og lime langs hele siden med limpistol for og få det tett.

Og, nei. Jeg har ikke dysleksi. Det kan bare virke sånn ^^

Til slutt en liten innføring av hva jeg mener for dere som ikkje skjønner bæret av denne modden.

Kommentartråd - Acrylica.

Endret av insane92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...