Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan sosialisere seg?

Gjest Tja?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært på byen for 4de gang etter at det ble slutt med kjæresten. Ettersom jeg var sammen med hun gjennom hele videregående, så aner jeg virkelig ikke hvordan jeg skal prøve meg på andre jenter. Alle steder jeg har vært på så er det alt for høy musikk, alt for mange mennesker, og de fleste jenter som er der er enten alt for fulle, eller for pene/stygge? til at jeg tør/orker å snakke til dem...

Tror ikke jeg har noe problem med det å snakke generelt til mennesker, ettersom jeg har nok av venner og klarer meg mer enn bra nok på skolen. Men jeg har virkelig lyst til å ha en i armkroken igjen. Og det er helt forferdelig å komme hjem kveld etter kveld helt alene. Da blir jeg bare sittende her og gjøre ingen ting, noe som føles rimelig depressivt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_anders_*

Ikke hast og stress, og hvis du er på by`n med høy musikk - passe dritings, så dans og kos deg, vent på noen eller en kommer til deg f.eks.

Lenke til kommentar

Snakk med alt og alle, og ta sjangser.

Det er faktisk eneste måten å møte folk på. Det er å snakke med dem. Den angsten du føler inni deg når du står på et sted og ser f.eks. ei jente du vil snakke med, må du overkomme og faktisk gå bort og si hei.

Ta et gigantisk hopp ut av sikkerhetsboblen din og si hei til alt og alle. Det er fryktelig skremmende de første gangene, men til gjengjeld er det ufattelig morsomt.

Jeg har fortsatt ikke funnet et sjekketriks som funker bedre enn "Hei!" med øyekontakt og smil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...