Eriqo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei! Er ute etter noen nye sneakers. Noen som har noen gode tips? Jeg er åpent for alt! Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvite Converse All Star High De er lette å få tak i, er kule, lette å vaske/holde hvite og billige Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Ja, de er fete de, men ute etter noe litt tykkere. Ikke bare tøy-sko. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 http://www.smartguy.no/fashion/VisVare.asp...6210&mid=41 Mange sko å velge mellom her http://www.smartguy.no/fashion/VisEfterTyp...D=16&mid=41 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Viss du er ute etter enkle ensfargete, Nike Blazer Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hva med Nike Dunk serien ? Low eller High er jo helt opp til deg. De finnes i mange farger, noen prangene, noen vanlige og noen helt nøytrale. Også har de litt tykkelse som du ba om Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Dunk er klumpete Mulig det, men de er ikke så værst når alt kommer til alt Selv foretrekker jeg Converse, helt uten grunn, det bare ble sånn.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Viss du er ute etter enkle ensfargete, Nike Blazer Ja har tenkt å gå for de.. I hvitt med nike-merket svart.. Men.. Her om dagen så jeg noen SYKT fete Dolce sko, men aner ikke hva de heter. Får prøve å finne det ut! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har kun sett helsort og helhvit Blazer i år. I fjor hadde dem de du snakket om. Hva skjedde med Yeezy? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har kun sett helsort og helhvit Blazer i år. I fjor hadde dem de du snakket om. Hva skjedde med Yeezy? Nei, jeg fant ut at jeg ikke hadde nok penger.. Trodde jeg hadde penger, som jeg da tydeligvis ikke hadde.. Lenke til kommentar
mariustj Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Syntes selv disse er ganske så cool. http://mariustj.blogg.no/1239816429_sneake...reshe_somm.html nevnte det også i "den store skotråden"! Marius Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 not feeling them, mange andre penere alternativer der ute. Og flott med enda en som jobber med dette her, det trenges.. Tror faktisk jeg har snakket med deg på telefonen ett par ganger ;p Lenke til kommentar
mariustj Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 not feeling them, mange andre penere alternativer der ute.Og flott med enda en som jobber med dette her, det trenges.. Tror faktisk jeg har snakket med deg på telefonen ett par ganger ;p Ja ikke sant... på telefon faktisk? i hvilken sammenheng? Not feeling them? pøh! ... godt vi alle er forskjellig! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jobb:) Neh, litt for barnslig preg og finnes mye annet mer spennede viss man først skal ha tøysko. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Likte dem ikke.. Ikke heeeelt min stil. Så for jævlig ut også, for den saks skyld.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Da gir jeg meg! Victory is mine! Lenke til kommentar
mariustj Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jobb:)Neh, litt for barnslig preg og finnes mye annet mer spennede viss man først skal ha tøysko. Jo skjønte jo at det var i noen jobb sammenheng! Og ja, fins jo masser av alternativer! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kom gjerne med flere forslag, er ute etter det samme som trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå