Gå til innhold

Ikke fått varsel om innkallelse - Men vil inn!

Galexon

Anbefalte innlegg

Hva har du sagt da? Har 6 kompiser nå som har ringt inn og alle har blitt plassert til en avdeling på første samtalen uten noe mer problemer. (Ingen ble planlagt innkalt, selv om de har hatt pefekt syn, hørsel og helse, ville inn og de har fått 9, 9, 8, 8, 8, 7 på teoritesten, og ja alle kommer fra Trondheim). Rimelig latterlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva har du sagt da? Har 6 kompiser nå som har ringt inn og alle har blitt plassert til en avdeling på første samtalen uten noe mer problemer. (Ingen ble planlagt innkalt, selv om de har hatt pefekt syn, hørsel og helse, ville inn og de har fått 9, 9, 8, 8, 8, 7 på teoritesten, og ja alle kommer fra Trondheim). Rimelig latterlig.

Sa jeg ønsket meg inn i juli i luftforsvaret, men han bad meg om å ringe tilbake på mandag. Tror ikke jeg sa noe galt, jeg har rett og slett møtt på feil person i andre enden av linja :p

Lenke til kommentar

Det er jo utrolig egentlig at de sier at man skal vente til uke 17 dersom man ønsker å tjenestegjøre, men så viser det seg her at mange hadde ringt tidligere og likevel fått tildelt plass. Heldigvis kom jeg inn på GSV i dag, men synes opplegget til vernepliktsverket er latterlig og urettferdig.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått innkallelse, og jeg har tenkt til å kontakte militæret angående dette i løpet av denne uka. Hvordan kontakter folk flest dem? Via mail, telefon eller andre måter? Hvilket nummer eller hvilken mail-adresse bør jeg bruke da? Står en del kontaktalternativer på nettsiden deres, men er litt usikker på hva som egner seg best?

Edit: Ja, og planen er at jeg skal i infanteriet i Hæren, var noe sånt de satte meg opp på på sesjonen i hvert fall.

Håper på kjapt svar. :)

Endret av Glassmesteren
Lenke til kommentar

I forrige uke (17) åpnet de nye plasser. Jeg ringte da 03003, klikka 1 på telefonen, ble satt over og fikk meg en plass i sjøforsvaret.

Kan legge til at jeg har dårlig syn og gammel kneskade, som sikkert var grunnen til at jeg ikke kom inn med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...