ole_kristian_ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Heisann, Da disse supertilbuda var på komplett, så fant jeg ett hovedkort som såg greit ut og plaserte orderen før noen andre kjøpte skjermkortet jeg ville ha. Dette er nå i posten, og vill komme på tirsdag. Plutsli nå komm jeg til og tenke, har HK dem rette strømkontaktene:O , jeg har en relativt gammel strømforsyning. Den kabelen som har 24Pins, den passer, men den andre som skal på hovedkortet skal ha 8 ifølge bilder av Hovedkortet... Strømforsyningen min har bare en kabel med 4, og en med 6pins. Noen måte jeg kan trikse dette til? er ikke noe prob med lodding eller lignende er utdannet elektriker. Hovedkortet: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=35494...led#ProductTabs -mvh: Ole Kristian. Endret 11. april 2009 av ole_kristian_ Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Går helt greit å kun bruke 4pin kabelen. Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Okei. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå