Gå til innhold

[Løst]Ønsker tips på webhotell. Hvilke er bra og hvilke er dårlig.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har surfet litt i diverse forum kommet fram til noen utvalgte.

Prisoverikt webhotell med domenavgift:

275 kr pr. år + etablering www.one.com 3 GB

315 kr pr. år + etablering www.golarge.no 1 GB

569 kr pr. år + etablering www.itpays.no 3 GB

799 kr pr. år + etablering www.proisp.no 1 GB

Skal jeg gå for one.com eller golarge.no? Tror de 2 er bra nok til mitt bruk. www.proisp.no er best men forsvarer antagelig ikke prisforskjellen til mitt bruk.

Lenke til kommentar

Selv har jeg 3 domener m/webhotell hos one.com, og jeg er kjempefornøyd. Jeg har aldri lagt merke til noe nedetid, supporten er rask og presis, og prisen er så godt som uovertruffen i forhold til hvor mye du får for pengene. Den billigste pakken koster 320 kroner det første året, der 100 er opprettelsesavgift, og deretter betaler du 220 kroner i året for domenet + webhotellet. Likevel får du et raskt og stabilt webhotell med 3 GB lagringsplass og fri trafikk, med masse ekstrating i tilfelle du skulle få bruk for det. Så det anbefales absolutt!

Lenke til kommentar

Hadde sjekka freehostia.com. Veldig billig sist jeg sjekka (Billigste pakka er gratis).

 

God suport via forum eller help tickets. Mulig du kan får over livechat og/eller telefon, men dette vet jeg ikke.

 

Eneste minus er at serverene står i USA, men vet ikke hvor stort problem dette er for deg.

Lenke til kommentar

Bruker selv PRO ISP, mange syns kanskje de er litt dyre, grunnen til dette er det går mye på ytelse og fleksibilitet på servere og mindre belastning på hver server.

 

Du vil også få store restriksjoner på diverse script og filer hos feks one.com og andre, noe du ikke vil få hos oss.

 

De kjører på cpanel adminpanel for webhotell og domene, noe som er genialt. Supporten /servicen er på topp, sitter du oppe sent på natta (noe jeg ofte gjør når jeg jobber) og får problemer (noe som er sjeldent) får du ofte svar få minutter etter på.

 

Veldig fornøyd med PRO ISP og anbefaler de på det høyeste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...