ArildNor12 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ønsker tips på webhotell. Hvilke er bra og hvilke er dårlig. Ønsker rask, rimelig og med mulighet til 1 GB. Trenger ikke støtte for noe spesielt utover det som er vanlig (HTML, CSS, XML, JavaScript og SWF). Skal brukes til min private hjemmeside med mange bilder. Lenke til kommentar
ArildNor12 Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Har surfet litt i diverse forum kommet fram til noen utvalgte. Prisoverikt webhotell med domenavgift: 275 kr pr. år + etablering www.one.com 3 GB 315 kr pr. år + etablering www.golarge.no 1 GB 569 kr pr. år + etablering www.itpays.no 3 GB 799 kr pr. år + etablering www.proisp.no 1 GB Skal jeg gå for one.com eller golarge.no? Tror de 2 er bra nok til mitt bruk. www.proisp.no er best men forsvarer antagelig ikke prisforskjellen til mitt bruk. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Selv har jeg 3 domener m/webhotell hos one.com, og jeg er kjempefornøyd. Jeg har aldri lagt merke til noe nedetid, supporten er rask og presis, og prisen er så godt som uovertruffen i forhold til hvor mye du får for pengene. Den billigste pakken koster 320 kroner det første året, der 100 er opprettelsesavgift, og deretter betaler du 220 kroner i året for domenet + webhotellet. Likevel får du et raskt og stabilt webhotell med 3 GB lagringsplass og fri trafikk, med masse ekstrating i tilfelle du skulle få bruk for det. Så det anbefales absolutt! Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hadde sjekka freehostia.com. Veldig billig sist jeg sjekka (Billigste pakka er gratis). God suport via forum eller help tickets. Mulig du kan får over livechat og/eller telefon, men dette vet jeg ikke. Eneste minus er at serverene står i USA, men vet ikke hvor stort problem dette er for deg. Lenke til kommentar
hanzenn Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvis du vil ha noe raskt til ikke en alt for gal pris kan du jo sjekke ut servetheworld.net, eller hvis du setter ekstra stor vekt på hastighet bør du sjekke ut subsys.no Lenke til kommentar
HaraBer Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 har selv hos ONE.COM er kjempe fornøyd. holder nå på med å oppgradere domenet mitt. og har fått rask og god hjelp frå support på ONE.COM Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Ok, ALDRI vurder one.com! De har den aller verste servicen og vilkårene du kan komme opp i! http://nakkeskudd.no/2006/12/advarsel-om-o...sine-webhotell/ Jeg anbefaler servage.net Om du bestiller bruk kupong kode: fly1 Endret 18. april 2009 av Mats Danielsen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 bluehost.com ;P 10$ per år =D Lenke til kommentar
StefSoma Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Bruker selv PRO ISP, mange syns kanskje de er litt dyre, grunnen til dette er det går mye på ytelse og fleksibilitet på servere og mindre belastning på hver server. Du vil også få store restriksjoner på diverse script og filer hos feks one.com og andre, noe du ikke vil få hos oss. De kjører på cpanel adminpanel for webhotell og domene, noe som er genialt. Supporten /servicen er på topp, sitter du oppe sent på natta (noe jeg ofte gjør når jeg jobber) og får problemer (noe som er sjeldent) får du ofte svar få minutter etter på. Veldig fornøyd med PRO ISP og anbefaler de på det høyeste Lenke til kommentar
ArildNor12 Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Tusen takk for alle innspill. Jeg har valgt det minste webhotellet (3GB) fra www.one.com . Fikk bekreftelse i e-post om at de vil opprette webområde innen 24 timer og vil da sende meg koder og informasjon om mitt nye webområde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå