Gå til innhold

Ødelagt lader, trenger ny!

Anbefalte innlegg

Hei, laderen bestemte seg for å ta kvelden. Jeg har nå vært ute og sett ved bl.a Clas Ohlson der var det en lader til 849,-, noe jeg ikke er villig til å betale for en lader. Nå har jeg sett på diverse nettbutikker og finner dermed langt rimeligere priser.

Den bærbare maskinen heter Toshiba Satellite A210-126, det står også oppgitt hvor mye spenning og strøm som skal tilføres (19V og 4.7A).

Har helst lyst på å kjøpe fra nettet og aller helst fra Komplett.no (i og med at jeg er kunde der og greier). Det jeg prøver å unngå er såkalte universal ladere hvor du kan lett kan fikle med spenning og strømmen, dette er en risk jeg nødig er villig til å ta, i og med at da er det fare for at hvis jeg skrur på mer enn 19V/4.7A så vil bærbaren trolig ta kvelden. Tror nok at størrelsen på laderen er ganske standard på bærbarer lik min egen (altså, de bærbarer i samme 'klasse').

Håper på noen gode og nyttige svar,

Nasir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om han har den aktuelle laderen, men jeg har kjøpt flere ladere fra adem.no og kan anbefale siden på det sterkeste. Det er ikke originalvare, men prisen er til å leve med.

Originalvare eller ei, så lenge prisen er holdbar og laderen funker er jeg åpen for all innspill :).

Hvordan er leveringstiden?

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...