General Musa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvis du har såpass lite greie på hva du driver med som det ser ut som på postene dine, så vil du ikke få dette til uansett. Gi opp, eller gå hjelp av noen som er hakket mer datakyndig:) Hvis ikke så er det mulug å bruke google, utrolig hvor mye du får svar på der;) Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Nei, funker ikke.... Er bare .0.1 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har sdett litt på dine andre tråder her på forumet. Det ser ut som om i nesten alle må de som skal hjelpe deg spørre å grave for å få nødvendig informasjon fra deg. Og veldig ofte inneholder svaret ingen infomasjon eller ufullstending (og dermed unyttig) informasjon. Så osgå i denen tråden. Jeg vil anbefale deg å hente inn en eldre kamerat eller bekjent som kan hjelpe deg på stedet. Hjelp herfra (forumet) kan lett medføre at du roter til og ikke lengre vil ha tilgang til internett. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Ehh. Ingen jeg kjenner som kan dette... Noen må bare forklare hva jeg skal gjøre, nesten helt ut. Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kreditt til dere som orket så lenge Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ehh. Ingen jeg kjenner som kan dette... Noen må bare forklare hva jeg skal gjøre, nesten helt ut. Sjokkerende. Dette er ett forum der folk gjør dette av "good will". Å skrive "noen _må_ bare forklare hva jeg skal gjøre, nesten helt ut" er vel ikke akkurat den perfekte måten å overtale folk til å hjelpe deg? Som sagt tidligere, hvis du ikke kan mer enn det virker som om du kan, ei heller har noen som kan hjelpe deg med det, så glem hele prosjektet! Sorry mac! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Brukeren er jo født i 97. Hvis du skal sette opp en CS:S server må du fikse litt i ruteren. Har du ikke admin passordet eller brukernavnet så finner du det i brukerhåndboken eller så er det en bitte lite hull i ruteren du dytter inn med en nål eller liten kulepenn. Dermed blir passordet og brukernavnet admin. Hvordan du fikser porter og ip adresse osv... Har de andre beskrevet! Lenke til kommentar
Athey Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det kan hende du ikke trenger å taste inn et passord til ruteren - Bare trykk enter Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg må si at det ikke er noe problem å prøve å hjelpe, men når ipadressen plutselig endres underveis og reset tilsynelatende ikke gir noen effekt, så blir det utrolig vanskelig. Og som nevnt over her så kan jo han bli sittende uten nett i det hele tatt i verste fall. En annen sak er jo at det sikkert er enda vanskeligere å sette opp selve spillserveren enn portforwarding. Hvis du forteller omtrent hvor du bor så kan det hende at noen på forumet kan stikke bortom å hjelpe deg, for det høres ut som du trenger en skikkelig hjelper på stedet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Enig med brukeren la7dfa.com Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Ehh. Ingen jeg kjenner som kan dette... Noen må bare forklare hva jeg skal gjøre, nesten helt ut. Sjokkerende. Dette er ett forum der folk gjør dette av "good will". Å skrive "noen _må_ bare forklare hva jeg skal gjøre, nesten helt ut" er vel ikke akkurat den perfekte måten å overtale folk til å hjelpe deg? Ja, det var vell litt feil skrive. Men altså, for at jeg skal få det vil bør det skrives så jeg forstår det. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Brukeren er jo født i 97.Hvis du skal sette opp en CS:S server må du fikse litt i ruteren. Har du ikke admin passordet eller brukernavnet så finner du det i brukerhåndboken eller så er det en bitte lite hull i ruteren du dytter inn med en nål eller liten kulepenn. Dermed blir passordet og brukernavnet admin. Hvordan du fikser porter og ip adresse osv... Har de andre beskrevet! Det hullet er bare i den trådløse routeren:s Isåfall, jeg kan ta bilde og legge inn. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hehe Det var tapa på reset knappen Men jeg var fortsatt smart nok til å trykke på den så jeg mista internettet, fikk fiksa det. Men.. hvordan fungerer Plug and play? Endret 21. april 2009 av mini097 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hvis du mener UPnP så er det en funksjon som kan aktiveres slik at portene åpnes automatisk. Tror ikke CS støtter UPnP så da vil det ikke hjelpe deg. Endret 21. april 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Er det ikke mulig å prøve da? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Har så grådig lyst på en server, og kan ikke kjøpe. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 ALT du trenger for å få det til er beskrevet tidligere i tråden. Så istedet for å bumpe tråden til helvette kan du vel prøve å lese det og om det er ord du ikke forstår eller lurer på så kan du google dem eller spørre, google først... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tusen takk for utrolig underholdende lesing Håper dere kommer i mål til slutt... God helg og fredagskveld!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå