Larsenio Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Hiver dette bildet ut til kritikk, et bilde jeg tok da jeg ennå hadde 2mp kompaktkamera (fujifilm A204) og ikke kunne noe særlig om fotografering. EXIF: 1/64 sekund lukker f/3.6 ISO 100 6.0mm brennvidde Er klar over det tekniske ikke holder mål her. OG det er kanskje litt vel mørkt, men det er midt på natta 11.August Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Tror snart jeg flytter nordover! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 bilde jeg tok da jeg ennå hadde 2mp kompaktkamera (fujifilm A204) og ikke kunne noe særlig om fotografering.... Er klar over det tekniske ikke holder mål her. OG det er kanskje litt vel mørkt, men det er midt på natta 11.August Jeg vil si du har gjort en god demonstrasjon av at man kan ta gode bilder med enkelt utstyr. Det er en klisje, men en veldig godt utført klisje, og da er det jo greit! Her gjør fiskehjellene (staves det sånn?) tjeneste som elg, og det er en viktig rolle som må besettes i sånne bilder. Og mørkt er greit, så lenge svart får være svart. For visning på web, og moderat store prints, så gjør (gjorde) det kameraet jobben helt fint, i hendene på et kompetent blikk Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Takker for fine kommentarer til bildet, og ja det heter fiskehjeller Det var jo ikke mye innstillinger på dette kameraet så det er jo mye porsjoner med flaks at jeg faktisk fikk med det herlige lyset og skyene på bildet :!: Rodswinger, da er du en av de som svømmer imot strømmen iallefall Som laksen ja! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå