Lord_Linus Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Sitter her og venter på konfigurasjonsmailen fra Catch slik at jeg kan benytte meg av sdsl linja mi. tar det lang tid fra alt er klart til man får den. Har sent mail men har ikke fått noe svar.. Lenke til kommentar
extei Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Du kan nok risikere å vente lenge. Jeg for min del fikk aldri noe mail fra dem men måtte ringe support: 75 55 99 75 Håper det løser seg Lenke til kommentar
jellow Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 har 1mbit fra catch og er storfornøyd. det tok ikke lange tia før jeg fikk installert linja mi.. det som tok lengst tid var for montøren fra bravida skulle komme. jeg bestilte 21 sep. 28vart alt klart og jeg ventet bare på montøren fra bravida, han kom 9. oktober. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Har bestilt det fra bluecom, hvem er det jeg skal henvende meg til? Catch eller Bluecom Lenke til kommentar
extei Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Er på alle måter fornøyd med Catch, det eneste som ikke var på plass når Bravida endelig fikk installert linja var konfig.mailen fra dem. Har også 1mbit og linja er "über" stabil Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Ringte dem, de skulle mailen med en gang......6 års modem helvete er snart over..... No more money for you Tormod.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå