Gjest fortvila Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg og dama freaker ut litt her. Hun er nå på åtte dager forsinket mens, men graviditetstesten var negativ. Den tok hun for to dager siden. Puppene hennes har også blitt noe større. Vi bruker kondom, og det var et tilfelle for noen uker siden at kondomet sprakk, men dette var før jeg kom. Jeg trakk meg ut med en gang, men mulig at det var noen "lystdråper" der. Men som sagt, graviditetstesten viste at hun IKKE var gravid. Kan det være andre årsaker til forsinket mens og vekst av pupper? Vi begynner å bli redde for at vi faller utenfor sikerhetsgarantien til graviditetstesten(99%) Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) P-piller (hormoner) og alder kan forstyrre syklusen. Når det gjelder alder så kan man oppleve at den ikke har stabilisert seg før man nærmer seg tjue.. Endret 11. april 2009 av LOOM Lenke til kommentar
Gjest fortvilet Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hun bruker ikke p-piller, og har hatt en ganske så stabil syklus hele tiden. Men ja, mulig at det bare er et engangstilfelle...Er dog litt fortvilet for det. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Er du fortsatt usikker, ikke klarer og vente og vil ha det bekreftet så fort som mulig; be henne oppsøke legen sin for en grundigere test. Når det er sagt har det hendt meg også ved en anledning, og det var også ett engangstilfelle - den var litt tregere enn vanlig. Endret 11. april 2009 av LOOM Lenke til kommentar
Gjest fortvilet Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Takk for svar. Ja, vi har tenkt å oppsøke lege(helsestasjon el. lignende) nå etter påske. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Vært i samme situasjon som deg, men mensen var enda mer forsinket. Var ikke noe graviditet, men mye stress o.l. kan forsinke mensen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Menstruasjon kan være forflyttet frem/tilbake opptil 10 dager før det nødvendigvis er nødvendig å tro det er noe unormalt. En graviditetstest funker heller ikke alltid etter så kort tid. Se det an, gå til lege om dere fortsarr er usikre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Syklusen kan gå litt opp og ned iblant, som følge av ujevne hormonutslipp, stress, sykdom, etc. Husk også å ta testen tidlig om morgenen Høres litt rart ut at puppene vokser etter så kort tid, så det er nok ikke tilfellet, men bare noe dere tror pga bekymringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå