Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

8 dager forsinket mens, gravidtitetstest = negativ. WTF?

Gjest fortvila

Anbefalte innlegg

Gjest fortvila

Jeg og dama freaker ut litt her. Hun er nå på åtte dager forsinket mens, men graviditetstesten var negativ. Den tok hun for to dager siden. Puppene hennes har også blitt noe større. Vi bruker kondom, og det var et tilfelle for noen uker siden at kondomet sprakk, men dette var før jeg kom. Jeg trakk meg ut med en gang, men mulig at det var noen "lystdråper" der.

Men som sagt, graviditetstesten viste at hun IKKE var gravid. Kan det være andre årsaker til forsinket mens og vekst av pupper? Vi begynner å bli redde for at vi faller utenfor sikerhetsgarantien til graviditetstesten(99%)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest fortvilet

Hun bruker ikke p-piller, og har hatt en ganske så stabil syklus hele tiden.

Men ja, mulig at det bare er et engangstilfelle...Er dog litt fortvilet for det.

Lenke til kommentar

Er du fortsatt usikker, ikke klarer og vente og vil ha det bekreftet så fort som mulig; be henne oppsøke legen sin for en grundigere test.

Når det er sagt har det hendt meg også ved en anledning, og det var også ett engangstilfelle - den var litt tregere enn vanlig.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Syklusen kan gå litt opp og ned iblant, som følge av ujevne hormonutslipp, stress, sykdom, etc.

Husk også å ta testen tidlig om morgenen

Høres litt rart ut at puppene vokser etter så kort tid, så det er nok ikke tilfellet, men bare noe dere tror pga bekymringer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...