katrol Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei Jeg kjøpte en bærebar ASUS X50Z , sept.2008. Nå har den begynt å bråke veldig , og det er et konstant sus i laptopen. Vifta blir også veldig varm, skrur seg på og av, Har noen samme erfaring. Hva bør jeg gjøre? Takk for svar. K Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kjøp trykkluft på boks (eventuelt bruk kompressor) og blås vifta + kjøleren fri for støv, muligens det løser problemet. Lenke til kommentar
katrol Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Kjøp trykkluft på boks (eventuelt bruk kompressor) og blås vifta + kjøleren fri for støv, muligens det løser problemet. Kjøp trykkluft på boks (eventuelt bruk kompressor) og blås vifta + kjøleren fri for støv, muligens det løser problemet. Vil ikke det skade laptopen ? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Neida, bare være forsiktig og gjør det når den er avslått. Lenke til kommentar
katrol Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 SKal jeg blåse inn i vifteutgangen ...? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Der viften suger luft og så kan du blåse litt forsiktg i utgangen også. Slik pleier som regel jeg å gjøre det. Er meget viktig at pc-en er skrudd av når du gjør dette! Lenke til kommentar
katrol Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Synes det høres skummelt ut...kan man ikke åpne laptopen og rense vifta på andre måter ...? K Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Du kan alltids åpne den opp, men da kan du risikere å bryte garantien på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå