Gå til innhold

burde jeg kjøpe htc touch hd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du bør ikke kjøpe HTC Touch HD. Grunnen er at det er en HTC-telefon. Hvis den er som vanlige HTC-telefoner, så ryker den etter noen måneder. Deretter må du regne med at HTC uansett vil hevde at det er din feil at telefonen gikk i stykker. Den såkalte HTC garantien er det bare å se bort fra. Det er bare salgsprat.

Mvh tidligere HTC-kunde.

Lenke til kommentar
Nei, du bør ikke kjøpe HTC Touch HD. Grunnen er at det er en HTC-telefon. Hvis den er som vanlige HTC-telefoner, så ryker den etter noen måneder. Deretter må du regne med at HTC uansett vil hevde at det er din feil at telefonen gikk i stykker. Den såkalte HTC garantien er det bare å se bort fra. Det er bare salgsprat.

Mvh tidligere HTC-kunde.

Da bør man heller ikke kjøpe noe fra Apple, Motorola, Sonyericsson, Nokia, LG eller fra et annet merke.. Ingen av de jeg har hatt fra HTC har vært av dårlig kvalitet, tvert imot. Kun èn av de flere jeg kjenner har hatt problem med sin, men det var en reklamasjonssak og var ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Ikke hør på Grams. HTC har lang erfaring med å lage touch-telefoner og har veldig mange gode løsninger (Touch-FLO, Photo album, x-button, task manager etc) Jeg har importert veldig mange program og løsninger fra HTC til min Samsung Omnia.

HTC er vel en av de beste telefonene på markedet nå, men husk at HTC kommer snart med to nye telefoner (HTC Touch Diamond 2, Pro 2) hvorav begge er meget spennende. Jeg ville ventet hvis jeg var deg, men igjen; HD er en veldig bra telefon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Muligens et dumt spørsmål, da svaret så klart BØR være et rungende "Ja!!" på alle nye telefoner, men spør alikevel;

Hvordan er lyden i høytaleren på touch HD sammenlignet med iPhone f.eks som jeg syns har bra lyd? Tenker da på lyden under samtale..

Lenke til kommentar
Denne type telefon er god på mail,kalender osv men ganske middels minus på alt annet

Htc i seg selv er et merke jeg ikke har noen problemer med å styre unna, de jeg har hatt av htc har ikke gitt meg noe som helst av gode opplevelser

Hehe, er du ikke ferdig enda? Tror de fleste her inne er klar over dine meninger rundt HTC nå. Du kunne jo kanskje nevnt hva du mener med "minus på alt annet"? De aller fleste testere rundt om i den vide verden har kåret HD som kongen på haugen, men siden du ikke liker HTC er det jo klart at de lager bare møkkatelefoner som er gode på e-post og kalender.. :roll:

Lenke til kommentar
Denne type telefon er god på mail,kalender osv men ganske middels minus på alt annet

Htc i seg selv er et merke jeg ikke har noen problemer med å styre unna, de jeg har hatt av htc har ikke gitt meg noe som helst av gode opplevelser

Hehe, er du ikke ferdig enda? Tror de fleste her inne er klar over dine meninger rundt HTC nå. Du kunne jo kanskje nevnt hva du mener med "minus på alt annet"? De aller fleste testere rundt om i den vide verden har kåret HD som kongen på haugen, men siden du ikke liker HTC er det jo klart at de lager bare møkkatelefoner som er gode på e-post og kalender.. :roll:

hehe, så lenge du er med på leken gir jeg meg ikke.....

middels kamera, middels mp3 spiller, middels kvalitet, dårlig batteri osv i det uendlige.

Det er ingen hemlighet at du elsker htc, jeg liker det overhodet ikke. Derfor vil jeg og du ha disse kranglene i hvert eneste tema om htc

Nb, jeg ville ikke handlet i en utenlansk butikk, det kan skape deg mye problemer om det skulle oppstå feil med telefonen din

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Greit nok at kameratet ikker blant de beste, men så er jo heller ikke dette noen kameratelefon. Det er vel heller ikke akkurat mange andre telefoner i samme segment med bedre kamera. At du mener at den har middels mp3-spiller skjønner jeg ikke helt. Den er enkel og grei i bruk, og har god lydkvalitet. Dårlig batteri? Javel, det får være din mening. Finnes heller ikke her så mange andre med bedre batterilevetid i samme segment. Jeg hverken elsker eller hater HTC, eller andre merker, men jeg kommer allikevel ikke med slike utsagn i hver tråd som omhandler en telefon man har opplevd feil med.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
middels kamera, middels mp3 spiller, middels kvalitet, dårlig batteri osv i det uendlige.

HTC har normalt forholdsvis gode kameraer, WMP eller TouchFlo som MP3 spiller fungerer utmerket, kvaliteten er god, og batteritiden er god. Til en smarttelefon å være.

Og det er det vi diskuterer. :)

Sånn! Da er det ute av verden. Nå til originalspørsmålet:

burde jeg kjøpe htc touch hd?

Ja.

Mulig du skal vente bittelitt på Diaond 2 om denne kan være et alternativ.

Er du blant dem som skriver mye på telefonen (som meg) så er en modell med tastatur absolutt å anbefale, eksempelvis Touch Pro 1 eller 2. :)

Endret av Moskus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...