Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har laget ei gjestebok ved hjelp av en tutorial! Men det er noe som plager meg! Når jeg poster en post kommer den liksom nederst! Jeg vil at den nyeste posten skal komme først! Hjelp noen?

 

http://home.no.net/rampagex/gjestebok/gjestebok.php

 

Her er koden til addpost.php

 


<?php

$filename = 'innlegg.inc';



if(!file_exists($filename)) { 

   $fp = fopen($filename,'w'); 

   fclose($fp); 

} 



$innlegg = "<b>Navn:</b> $navn<br>n";

$innlegg .= "<b>Alder:</b> $alder<br>n";

$innlegg .= "<b>E-post:</b> <a href="mailto:$epost">$epost</a><br>n";

$innlegg .= "<b>Hilsen:</b><br>n";

$innlegg .= nl2br($hilsen);

$innlegg .= "<br>n<hr>n";



$fp = fopen($filename,'a');

   fwrite($fp,$innlegg); 

fclose($fp);



header("Location: gjestebok.php");

?>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"?

Et godt emne er et emne som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut ifra emnefeltet. Klassiske eksempler på dårlige emnefelt følger:

 

HJELP!!!!Overdreven bruk av utropstegn, samt store bokstaver. Emnet forklarer svært dårlig hva posten inneholder.

 

Spill krasjer

Emnet forklarer svært dårlig hva posten inneholder. Burde stått hvilke spill og hvilket operativsystem.

 

Eksempler på gode emner:

 

Windows 2000 krasjer under oppstart (INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE)

Dette er et bra emnefelt. Her står feilen du får, når du får den, samt den relevante informasjonen om hvilket operativsystem du har. Folk som har hatt samme eller lignende problem vet med en gang hvordan dette skal fiksest.

 

Noen som har filen xxxx.vxd for Windows 95?

Dette er et bra emnefelt. Her står det at du mangler en fil, og hvilket operativsystem den hører til. De som har dette operativsystemet kan lett se om de kan hjelpe deg med problemet.

 

Dårlig bruk av emnefeltet kan føre til at tråden blir stengt, eller at en moderator endrer emnefeltet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...