Gå til innhold

[Løst]Pes 2009 eller Fifa 09?

Anbefalte innlegg

Hei trenger hjelp til valg av spill. Har fifa 08 å tenkte at nå burde jeg kjøpe nytt fotball spill. Tenkte da på Pes altås prøve ut noe nytt. Spiller på ps2 noen anbefalinger og hva ville dere kjøpt? :p

Fint hvis dere begrunner ikke si" Fifa er best" eller "pes så klart" kom med begrunnelser.

Btw leste i denne artikklen stemmer det som står der? Eller er dere uenige?

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[quote name=Sindre :)' post='13517002' date='12/04-2009 : 12:03]Siden det er på PS2 burde du nok kjøpe PES siden det er litt bedre på gameplay og grafikken sikkert ikke er noe bedre i FIFA da. FIFA har nesten tatt igjen PES helt på gameplay på PS3 og Xbox 360, men multiplayerdelen til FIFA gruser PES sin.

Ok, men burde jeg kjøpte pes da? Husker at fifa 08 ikke har så bra gameplay, det kunne vært bedre får å si det.

spørsmål, er det fifa 09 bedre enn 08`? Noen som vet hvor mye plass den tar på memory carden?

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

For n-te gang, JA! Fifa har forbedret gameplayet mye siden 08.

Men om du vil kjøpe fifa er opp til deg. Jeg har selv fifa09 og har spilt demoen til pes09. Etter min opplevelse av de spillene så er fifa bedre. Men jeg kan egentlig si noe om pes ettersom jeg bare har spilt demoen. (Snakker om ps3 versjonene her, men har spilt fifa09 på ps2 og der har det også forbedret seg. :)

Tlf.

Lenke til kommentar
For n-te gang, JA! Fifa har forbedret gameplayet mye siden 08.

Men om du vil kjøpe fifa er opp til deg. Jeg har selv fifa09 og har spilt demoen til pes09. Etter min opplevelse av de spillene så er fifa bedre. Men jeg kan egentlig si noe om pes ettersom jeg bare har spilt demoen. (Snakker om ps3 versjonene her, men har spilt fifa09 på ps2 og der har det også forbedret seg. :)

Tlf.

ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...