Melodii Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Selv synes jeg det er latterlig og patetisk å se mannfolk foran speilet på treningssenteret og løfter skikkelig tunge vekter, og halvveis beundrer utseendet sitt. Når jeg tenker meg om, mener de fleste venninnene mine det samme. haha. Denne tråden handler om hva man anser som bra i benkpress, og du kommer her og dømmer høyt oppegående menn som patetiske? Gir mening Du må da kunne skille mellom å være overfladisk og å investere tid i seg selv. Man lever i stor grad for sin egen del, så hvorfor ikke gjøre tilværelsen bedre for seg selv gjennom f.eks trening, som i dette tilfellet? Men for å si det slik... hadde jeg vært singel, hadde jeg aldri gått bort til en mann som sto slik og pumpet muskler. Tro meg, ingen av oss hadde gått bort til deg heller. Vi er tross alt overfladiske og godtar kun et midje- til hofteforhold på 0,7 Nå vrir dere helt om på hva jeg sier Klart man får bruke tid på seg selv og trene osv, det gjør jo jeg også! Men jeg trener ikke for å se vanvittig flott ut, slik det virker som at mange av disse "body-builderne" gjør. For det SER tåpelig ut. Jeg trener 4-5 ganger i uken, men gjør det for å holde meg i form og klare å komme meg igjennom en hektisk hverdag. Jeg synes dere tar det helt til kanten å sammenligne det med klær og sminke, særlig klær, i og med det er nødvendig. Klart man får være motebevisst og ha et ønske om å se bra ut, det har jo jeg og, men jeg mener bare at det er såpass mange mennesker der ute som er alt for opphengt i det. Selvfølgelig smiler jeg om jeg ser på vekta at jeg har gått ned et kilo eller to, men jeg lar det ikke styre hverdagen min. Ser dere forskjellen? Gjerne stå foran speilet på treningssenteret for min del, det SER teit ut ja, men det er patetisk om man drar sin skjønnsfiksering såpass langt at det så og si styrer livet ditt. Folk er ikke patetiske så lenge de er bevisste på det. Mulig jeg var litt fordommsfull, eller iallefall ga uttrykk om det, men tror de fleste fatter hva jeg mener nå. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Et gammelt ordtak som ikke kan sies for ofte går sånn: "Den som lyftar mest i benkjin er sjeldan den som glor sæg mest i speglet." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå