Nikko.no Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Heisann. Jeg prøver og sette opp ett nettverk hos min onkel. Det gikk greit. Men når han skal koble seg opp og jobbe mot jobben, kommer han ikke igjennom. Han spurte en på jobben. Han sa det at vi måtte slå av firewallen i routern. Eller så måtte vi konfigurere "VPN Tunnel" eller noe sånt. Kjønte ikke så mye av det men. Kansje dere gjør det??? Vi fikk ikke noe hjelp av Bluecom. For han hadde ikke kjøpt routern der.. Levrandør ADSL: Bluecom Router: Unex NEXIP IS050p Nikolai Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hvis firewall i ruteren er problemet kan du koble vekk hele ruteren, BlueCom funker uten. Skader ikke å prøve, da ser du fort om det er der feilen ligger. Lenke til kommentar
Nikko.no Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Ja. Det er der feilen ligger. Tror jeg. Men jeg tror vi skulle få det til med å skrive inn "VPN Client" feltene. Men jeg aner ikke hva som skal stå der. Nikolai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå