CruellaDeVille Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har installert mediaportal, men når jeg skal spille av filmene mine klager programmet over manglende codex dx50 Litt googling førte meg til divx-side, hvor jeg ikke får tak i dx50, men kun i versjon 7. Hvor kan jeg få tak i en samlig codex (bilde og lyd helst) som dekker alle mine behov og ikke fyller maskinen min med spyware? Billettmerket: takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg har installert mediaportal, men når jeg skal spille av filmene mine klager programmet over manglende codex dx50Litt googling førte meg til divx-side, hvor jeg ikke får tak i dx50, men kun i versjon 7. Hvor kan jeg få tak i en samlig codex (bilde og lyd helst) som dekker alle mine behov og ikke fyller maskinen min med spyware? Billettmerket: takknemlig for svar. k-lite codecpack.. + evt core avc . k-lite Core avc er det jeg bruker i mp:) Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det holder å installere ffdshow, haali media splitter og coreavc. Da slipper du mye ekstra dill. Divx7 har vel en HD-dekoder i tillegg. Om den kan brukes i MediaPortal vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå