tadcomp Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 "Problemet" er da at jeg har en SonyEricsson i sikte Hadde nesten blitt som om molna skulle hatt 7650 Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Eier faktisk club-samsung.com også jeg, selv om det neppe kommer noe der. club-motorola.com er et tungt domene. Motorola selv bruker jo 'Moto' mye i sin markedsføring. club-moto.com, moto.com, motoclub.com er alle opptatt, men med litt fantasi finner man vel på noe. Koster bare 150,-/året for et domene, men leie av server er jo litt dyrere (hvis man ikke vil bruke en gratistjeneste da, men da har man ofte ikke støtte for database osv. Noe man trenger for et Forum f.eks) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Hadde vært stilig med Club-SE.no eller no sånt..... Er jo frelst for SE så det ville jeg gjerne vært med på. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Vi to levlex... Vi kan starte noe sånt. Noe bedre enn www.club-se.com , for den stinker virkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå