Espen94 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Hei, skal snart kjøpe ny pc, og eg har kjikket litt og eg har kommet fram at eg vill bygge pc selv(for første gang) eg har laget handle-liste, og her er den: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=96314 kom med kommentarer og forlag, og si ifra vis det ikke passer. glad for alle svar! Endret 11. april 2009 av Espen94 Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Stort sett så det bra ut. Du burde vurdere å kjøpe en skjerm med høyere oppløsning, så du får utnytta det gode skjermkortet(1920x1200) Skal du ikke ha kabinett til pcen? Jeg anbefaler Antec 902/antec 1200 og Cooler master HAF 932. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt Thermalright ultra 120 extreme, Noctua NH-U12P eller Cooler Master V8 isteden for dn Zalman kjølern. Du blir til å få en kjempe-pc Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Synes forsåvidt det ser greit ut det der, men siden du skal bruke så mye penger på en maskin som hovedsakelig skal brukes til spill så bør du muligens tenke over Intel og i7. Ordnet et oppsett til deg i farten med det samme skjermkortet, men med en i7 m/tilbehør istedet for core2duo som du i utgangspunktet har valgt. Forslag: Oppsett i7 Som du ser blir prisen her noe høyere enn det du har på oppsettet ditt, men dette kan du få presset ned ved å velge andre komponenter som koster litt mindre. Skjermen er på 22" men likevel 1920x1080. Har ingen erfaring med dette systemet så det er mulig jeg har foretatt en skivebom i farten, men er rimelig sikker på at alt vil passe sammen. Du må evt. vurdere en litt sterkere PSU hvis du en gang i fremtiden har tenkt å kjøre SLI/2x Gtx285 el lignende. Ang. ekstra kjøler så tror jeg ikke dette vil bli aktuelt med det første. Evt. så bør du gå for Noctua. Ps: Oppsettet ditt yter på ingen måte dårlig , men til et slikt budsjett tror jeg i7 vil skvise mer ut av kronene dine. Endret 11. april 2009 av Ohlja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå