Melodii Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har så lyst til å oppdage noen skikkelig gode band/artister igjen! Band/artister som Damien Rice, Joshua Radin, Jack Savoretti og Tracy Chapman, har allerede tatt meg med storm. Men nå vil jeg oppdage noen flere! Forslag til musikk som kan passe min musikksmak? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ray Lamontagne Nick Drake Teitur Ryan Adams Rufus Wainwright James Taylor Amos Lee John Mayer Antony and the Johnsons Lars Winnerbäck Kings of Convenience Tom Mcrae Jeg føler dette er den sjangeren du mener:P Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 I concure! Thomas Dybdahl Sufjan Stevens Jack Johnson Newton Faulkner St. Thomas Susanne Sundfør Tegan and Sarah Mulig noen av disse kan fenge! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja! Sufjan Stevens! Ikke glem Thom Hell! Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Mye av dette har jeg hørt, men er noen ukjente, så de skal jeg sjekke ut. Tusen takk! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Maximilian Hecker lager veldig koselig musikk. (ignorer videoen, eneste jeg fant med den sangen.) Og! Elliott Smith. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Mye bra navn nevnt her. Thomas Dybdahl, Sufjan Stevens, St. Thomas og Kings of Convenience er en av mine mange favorittartister. Tom Mcrae, Elliott Smith, Rufus Wainright og Nick Drake er også gode valg, men det er et band jeg føler mangler. Fleet Foxes, godt indieband fra statene. Veldig vokalharmonisk. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fleet Foxes kan godt være med, men da slenger jeg på disse også: Bon Iver Tommy Tokyo Sun Kil Moon Belle and Sebastian Bob Dylan Paul Simon Jackson Browne Joni Mithcell Leonard Cohen Cat Stevens Iron & Wine Håkan Hellström Jens Lekman Anna Ternheim David Gray Jeff Buckley Conor Oberst Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Mye bra som er blitt foreslått!! Fortell hva dere liker best ved musikken til favorittbandene-/artistene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå