Ariane Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg lurte på om der fantes noen der ute som kunne spå fremtiden å si meg hvorvidt flybilletter til Midtøsten i juli vil stige mye i pris fremover. Et eksempel er flybillett til Tel Aviv som i dag koster 3500,- Er dette bra eller dårlig? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Jeg lurte på om der fantes noen der ute som kunne spå fremtiden å si meg hvorvidt flybilletter til Midtøsten i juli vil stige mye i pris fremover. Et eksempel er flybillett til Tel Aviv som i dag koster 3500,- Er dette bra eller dårlig? Du får nok det ikke billigere enn 3.5 tusen nei. Du kan jo alltids være heldig å treffe et tilbud men 3.5 t/r er veldig billig synes nå jeg. For 2 år siden betalte jeg 3400,- pr pers t/r i oktober måned. Det var med Tyrolean Airways, fantastisk seteplass og mat, til Wien og så videre til Tel Aviv med Austrian, ikke fantastisk seteplass og mat. Problemet med den ruten er om du blir forsinket så må du overnatte i Wien. Dermed er det som regel bedre, synes nå jeg, å ta turen mellom Frankfurt. Lufthansa har en del flere fly. Så alt under 5k er en bra pris. Men jeg antar du har funnet ut av dette nå :-) edit: vi bestilte i disse tider for oktober sist gang. Ser nå at prisene ligger fra 4k og oppover pr pers. Endret 13. juli 2009 av Luftbor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå