Knugo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har en Denon PMA-1560 der den ene utgangstransistoren har sagt takk for deg... Så det jeg lurer på er om noen av dere vet om noen steder på weben der jeg kan bestille slike komponenter, har brukt google i 2 timer men uten hell. Eller om det finnes noen i Trondheim som kan ha denne transistoren. Lenke til kommentar
speeder Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 www.elfa.se er et fint sted å begynne... Men er du sikker på at det er kun utgangstransistoren som er gåen, pleier å dra med seg en del andre tin også, når den ryker Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Et par motstander gikk til hedens også. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Et par motstander gikk til hedens også. Vile anbefalt å levere inn til reperasjon hos fagpersonell, med mindre du er meget god med lodding og elektronikk. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Har fagbrev som service-elektroniker, så det går nokk bra :wink: Lenke til kommentar
speeder Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 da skal det nok ikke være noe problem nei:) Fant du det du trengte hos elfa? Skal vel ha det meste innenfor el.nikk de tror jeg Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 kent-hugo: Vet ikke helt om du er sikker på dette? men har den ene utgangen din to transistorer som jobber sammen ( hver sin halvbølge ) så må disse to matches. Dvs, de må ha lik forsterkning. En transistor fra samme fabrikat og type kan ha helt forskjellig forsterkning. Derfor matchers transistorene og lyden blir renest mulig med liten forvrengning. Tror de selges matchede transistorer hos Elfa.. :-D Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Du må nok regne med å bytte begge på den aktuelle siden ja, men sjekk også driver transistoren om den er frisk. Elfa pleier å ha en del, men du må jo være dønn sikker på at du får riktige typer.. Ville ringt importør å sjekket med de om de kan skaffe orginale deler! Pleier å lønne seg det.. Lenke til kommentar
801live Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har fagbrev som service-elektroniker, så det går nokk bra :wink: Har du virkelig kunnskapen som skal til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå