SolitaryB Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Farsan skal kjøpe ny mini-pc, og ser etter en rimelig en til ca 3000 eller mindre. Så vidt jeg forstår skal han ha den med seg i bobilen når familien er ute på tur. Jeg er litt usikker på hva han vil bruke den til, og beklager derfor at dette blir litt uspesifikt - men er det noen som vet hva som kan være et rimelig bra kjøp i denne klassen? Lenke til kommentar
13652884521967 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Her er en test av forskjellige mini-pcer. http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...icle2508571.ece Lenke til kommentar
SolitaryB Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Takk Noen andre erfaringer/forslag? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg kjøpte den nye Aspire One D150 (?) i dag. Den med 10.1" skjerm. har ikke fått den ennå, men håper den fungerer fint! Du kan jo se på den. vet ikke hva den koster i Norge men rundt 3000 skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Greve Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei, Jeg gikk for MSI wind for en tid tilbake og er storfornoyd. Tror denne ligger rett i overkant av 3000. Min personlige erfaring er at de minste, under 10" fort blir litt vel liten vist man skal bruke de en del. Jeg hadde to maskiner med meg sist jeg var paa ferie, en jobblaptop 17" og MSI Wind. Ble veldig overrasket over at jeg kunne bruke Wind til alt jeg trengte, og dermed har den blitt min faste reise pc. Jeg vil ogsaa anbefale at du velger en maskin med 6-cellers batteri vist den skal brukes litt uten at den er koblet til strom hele tiden. Greve Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Greves innspill høres fornuftig ut til bobilbruk, 10" og 6-cellers batteri vil nok passe bra. Nå har jeg ikke så mye peiling på bobiler, men er det slik at man får 220v strømuttak i dem? Hvis ikke bør du kanskje ta eventuell tilgjengelighet av strømomformere for bilbruk med i beregningen. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå