Melodii Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er det noe jeg ikke kan, så er det å klare å holde hodet kaldt over en lengre periode når stresset på skolen og mye jobb gjør at tiden blir for knapp. Å være på jobb og ha mye å gjøre, går helt fint. Da vet jeg at jeg skal hjem etter x antall timer. Men når jeg har mange eksamener, innleveringer, prøver osv, som venter meg de kommende ukene, i tillegg til 50% stilling i resepsjonen på et hotell, blir det vanskelig å holde hodet kaldt. Det som stresser meg, er at jeg har eksamen i tysk muntlig og skriftlig i mai. Jeg gruer meg helt forferdelig mye til disse eksamene.. Mest fordi jeg stiller alt for store krav til meg selv og synes alle karakterer under 5 er dårlige, men også fordi jeg vet jeg har vanvittig mye annet på timeplanen min. Hva skal jeg gjøre? Jeg må lære meg å slappe av! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Foreslår å flytte denne tråden til "Helse", eller noe. Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Foreslår å flytte denne tråden til "Helse", eller noe. Haha, er helt ny her jeg, så har i grunn ikke peiling på noe. Så jeg vet ikke hvordan jeg gjør det. Lenke til kommentar
Northern_Comfort Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen mennesker opplever mer stress enn andre.. kanskje meditasjon kunne vært noe for deg? Hvis du leser litt rundt på nettet etter små pusteøvelser og beroligende metoder, så kanskje dette kunne hjulpet deg litt. Planlegger å gjøre dette selv, men har ikke orket å sette meg ordentlig inn i saker og ting enda. Lykke til Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Noen mennesker opplever mer stress enn andre.. kanskje meditasjon kunne vært noe for deg? Hvis du leser litt rundt på nettet etter små pusteøvelser og beroligende metoder, så kanskje dette kunne hjulpet deg litt. Planlegger å gjøre dette selv, men har ikke orket å sette meg ordentlig inn i saker og ting enda. Lykke til Skal sjekke ut det. Tusen takk Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Musikk kan funke bra som beroligende, hvis du har mulighet til å høre på musikk mens du gjør lekser eller jobber, hvis det er da du er plaget med stress. Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Musikk kan funke bra som beroligende, hvis du har mulighet til å høre på musikk mens du gjør lekser eller jobber, hvis det er da du er plaget med stress. Okei, skal ta det med meg. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå