brutter Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg er på jakt etter et spill som kan fylle tomrommet etter Splinter Cell på xboxen. Ghost Recon, er det noe for meg? Liker spill med litt sniking, litt skyting, og en god porsjon grubling... Noen som har noen synspunkter, evt. andre forslag? Lenke til kommentar
Parson Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ghost Recon kan definitivt anbefales. Nå har ikke jeg spilt Splinter Cell, men har vært igjennom Rainbow Six spillene... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ghost Recon Grubling trenger du ikke mye av i Ghost, Bare å snike og skyte og se seg for steg for steg, veldig bra MP Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har ghost recon på x-box og data. ghost recon ruler Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 grubling i splinter cell? jaha? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ghost Recon Kontrollen funker utmerket, spillet er møkk- digg, og grafikken er helt OK... *Gleder meg til jeg får Xbox Live* Lenke til kommentar
brutter Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 grubling i splinter cell? jaha? mulig det er jeg som ikke er så forbanna glup, men jeg brukte timevis på finne ut av en del ting i Splinter Cell; ergo grubling.... men samtidig pur glede.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 grubling i splinter cell? jaha? mulig det er jeg som ikke er så forbanna glup, men jeg brukte timevis på finne ut av en del ting i Splinter Cell; ergo grubling.... men samtidig pur glede.. Det er flere vanskelige ting i SC, så det er ikke bare deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå