Kriss^ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Skal kjøpe nye leggbeskyttere og lurer litt på hvilke jeg burde velge. Har sett litt på: Mercurial Lite sort leggskinn Pris: 240,- Mercurial Blade Carbon leggskinn Pris: 799,- Er det så stor forskjell på disse leggbeskytterne at det skal være ca. 450kr forskjell på dem? Hvis det ikke er en kjempestor forskjell så kjøper jeg nok Mercurial Lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Du merker nok ikke noe forskjell med mindre det er en ganske stor forskjell i vekt/størrelse. Bruker selv er billig Umbro-par til 199,- eller noe, de er ganske små, og veldig lette, har aldri svikta meg Og jeg har litt på følelsen at de du linka til koster så mye pga. "Mercurial" navnet. Sue me, fanboys. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Jeg er ikke akkurat en Mercuial fanboy, har kun en gjenstand i huset som er Mercurial. Grunnen til alt pris og sånt var at jeg ville ha litt fin og ryddig post. Men takk for svar! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Herre..... Du må ikke finne på å kjøpe leggbeskyttere for 800kr. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg ville gått for Mercurial Lite hvis jeg var deg, du vil nok ikke merke så stor forskjell. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Herre..... Du må ikke finne på å kjøpe leggbeskyttere for 800kr. Har ikke tenkt til det Men konfirmerer meg snart så får litt penger da, så vil liksom ha de beste leggbeskytterne ettersom mine er alt for dårlig... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Mine leggbeskyttere kosta meg vel 150kr tror jeg, veldig gode. Ikke la deg lure av noen smarte selgere i butikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Yeah, ser ut som vi er ganske enige her i tråden, gå for de billigste. Forskjellen i kvalitet er ikke verdt forskjellen i pris. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Ja, da går jeg for Mercurial Lite! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Helt klart mercurial Lite. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Eller hva med leggskinn som også beskytter ankelen? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Syns det blir veldig klumpete. Har begynt å spille uten selvom jeg egentlig burde. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vel, jeg er keeper, så vet ikke helt. Bare nevnte det. Smart med de sokkene. Ved hver trening og kamp går det med flere meter teip hos noen på laget... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Vel, jeg er keeper, så vet ikke helt. Bare nevnte det. Smart med de sokkene. Ved hver trening og kamp går det med flere meter teip hos noen på laget... Ja, det er sant. Av og til får jeg litt vondt i beina fordi jeg bruker for mye teip. Og ang ankel beskytterene, så har jeg prøvd det og jeg syns det var veldig ubehagelig å spille med Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg spiller selv med +F50 leggbeskytterne, og ganske høyt oppe på leggen også. Jeg mener at det er viktig å spille med så lette leggbeskyttere som mulig i angrep, og gjerne ha de litt høyere opp enn hvor du f.eks hadde hatt de som midstopper. Det er sikkert helt greit med ankelbeskytter som midstopper eller keeper, men for min del hadde det blitt alt for klumpete. Lenke til kommentar
ManUtd94 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er det noen som vet vektforskjellen på de to leggbeskytterene? Viss det er en del vektfjorskell kan det hende de dyreste er best, men viss det er liten vektforskjell er de billigste det aller beste kjøpet. Hvor lang er egentlig størrelsene på leggbeskyttere? Jeg var nede på butikken i fjor og sa at jeg var 175 høy og fikk noen leggbeskyttere til min høyde. Når jeg kom hjem sammenliknet jeg de med de forrige og såg at det var mye større. Da reiste jeg nedigjen og fikk noen leggiser til de mellom 150 og 160 . Liker ikke store leggbesyttere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Samme hvor lette de er da, bare de ikke er tunge Hvis du skjønner, er ikke så mye mer enn placebo som gjør at folk tror de løper fortere med Vapor og karbon leggskinner Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Placebo? Det er en grunn til at 100m løpere bruker lette sko. Hvorfor? Det går fortere. Lettere leggskinn/sko vil gjøre at du kan forflytte beinene dine fortere. Det går ikke sekunder fortere, men tideler og hundredeler kan ha en god del å si i enkelte situasjoner i en kamp. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Men i forhold til den totale beinmassen er det bare snakk om promille forskjell. Placebo. Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=81846 Disse er sikkart bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå