Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor finne en hemmelig venn ? Men ikke ute på by´n


Anbefalte innlegg

Som vi begge sa så har du det rimelig enkelt så lenge du er kvinne, du kan velge og vrake. Du må ta første steg, men det ser det nesten ut til at du er villig til. I tillegg ser det jo ut som du har det rimelig klart hvilke sider du kan bruke allerede. Hva er det som stopper deg i å oppnå målet ditt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe av det som sinker meg, er vel en ulyst til å sjekke på en bar/utested, fordi formålet mitt ikke egner seg, altså å finne en fast elsker. (lat kanskje jeg? )

Og disse sexdatesidene er jeg som sagt rimelig lei av, i og med at jeg er så ford.. ordentlig at jeg gjerne vil svare alle som sender meg en mail, sliter jeg litt med tidsbruken, jada skjønner jo at jeg må sortere inntrykk og innrykk, så jeg må nok bli mer hardhudet der.

Hmm kanskje en god gammeldags annonse i Aftenposten med bill merk; kåt vestkantfrue trenger full behandling *flire*

Og du sier jeg som er dame kan velge og vrake , er det ikke like mange av hvert kjønn i Norge? Skjønner jo hva du sikter til , får meg bare ikke til å flørte og sjekke selv om jeg er en utadvendt type .

Lenke til kommentar

Poenget er at du som kvinne ikke trenger å flørte og sjekke i dagens samfunn, det er dere kvinner som har overtaket og kan ta en mann i hånda på puben og dra han med seg hjem uten problemer.

Høres mer ut som du er på søken etter drømmemannen hvis du stiller så mye krav at du blir lei av å lete etter menn som vil ha sex med deg..

Lenke til kommentar

Hehe, hvis du har lyst å finne en elsker, så må du nok på en eller annen måte lide deg igjennom alle disse overivrige sprengkåte mennene som tydeligvis er et irritasjonsmoment. Med mindre du vet om et hemmelig swingermiljø hvor du kan ha deg med modne mannfolk som er unge nok for deg. Du er kresen av deg, og med det hører det med at det ikke finnes så alt for mye av den varen du kunne tenke deg. Derfor må du sannsynligvis lide deg igjennom mye av det du ikke vil ha noe med å gjøre for å finne drømmeelskeren din. Det er ikke lett, men det er heller ikke livet.

Lenke til kommentar

Hehe endelig en som skjønte greia, kresen er nok veldig riktig. Swingersklubber er det i Oslo, to stk (swingersnorge.com og vipRoom.no for de som ikke er opplyst) been there done that, men fant ikke T shirten.

Mange kloke innlegg her, men ingen råbra tips enda. Kanskje dere kunne hjelpe meg å forfatte en lur annonse for Aftenposten. Det mest direkte jeg har sett der er vel en dame som skrev at hun var erotisk, sikkert tatt inn etter store diskusjoner i redaksjonen.

Lenke til kommentar

Dette er nok en av de drøyere temaene jeg har sett oppe til diskusjon her på siden, men for all del, jeg ser problemstillingen...

 

En ting er sikkert, og det er at kåte menn ikke er mangelvare på internett, så det skulle gå rimelig greit å finne noen. Problemet er nok, som du er inne på, at veldig mange er av typen "kåt, pule?", så jeg ville holdt meg unna de rene sexsidene om du er lei av slikt.. sats på litt mer stuerene alternativer og start en normal samtale. Når tiden er moden, er det bare å ymte frempå om at det kan bli muligheter for kos om han spiller kortene riktig. Ser du noenlunde tiltrekkende ut, blir det nok en smal sak å lure med noen hjem.

 

 

 

Og som noen sa tidligere, sleng ut et bilde på forumet så er det nok mange som vil være "hemmelig venn" med deg :p

 

Gøy tråd...

Lenke til kommentar
Noe av det som sinker meg, er vel en ulyst til å sjekke på en bar/utested, fordi formålet mitt ikke egner seg, altså å finne en fast elsker. (lat kanskje jeg? )

Ser egentlig ikke denne her. Et ONS kan jo uten problemer utarte seg til en fling? Du kan se på det som en slags audition, hvor du prøver ut litt forskjellige alternativer før du velger det som passer best. En forutsetninger er selvfølgelig at mennene du tar med hjem er interessert i dette, men så lenge du ikke ser ut som en burugle og du tilfredsstiller dem seksuelt burde nok ikke dette være et problem. Hvem sier nei til effortfree sex med en de finner tiltrekkende?

 

Fristende å slenge inn litt moralisme her også iforhold til trådens tema, men det får du vel finne ut av selv. Jeg kjenner deg ikke, så jeg gidder heller ikke å dømme deg, men vil bare anbefale deg å tenke gjennom hva du gjør.

Lenke til kommentar
hehe, der tar du nok feil, ønsker rett og slett en elsker, kjæreste har jeg kanskje (?) hva vet du ;-)

 

Utro er ikke kult.

 

Kan godt være en felles forståelse da vettu.

Enig med begge: utroskap er IKKE kult, men er kjæreste/sambo/ektefelle med på det ser jeg ingen grunn til å kalle det utroskap. :roll:

 

Tilbake til det TS spør om:

"Dessverre" har jeg null erfaring med datingsider selv, men vil anta at siden "ut på byen" og swingers-grupper ikke passer, må du nok smøre deg med tålmodighet og filtrere ut havet av upassende meldinger til du finner fisken du er på jakt etter...

 

LYKKE TIL!! :thumbup:

Lenke til kommentar
hehe, der tar du nok feil, ønsker rett og slett en elsker, kjæreste har jeg kanskje (?) hva vet du ;-)

 

Utro er ikke kult.

 

Kan godt være en felles forståelse da vettu.

Enig med begge: utroskap er IKKE kult, men er kjæreste/sambo/ektefelle med på det ser jeg ingen grunn til å kalle det utroskap. :roll:

 

Korrekt!

 

 

Du kan vel finne på enkelte sosiale netverkssider (?)

 

Hva vet nå jeg ang. dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...