maXini Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei. Jeg har trådløst nett hjemme. Hvis jeg f.eks har min og en annen pc på samme nettverk, er det mulig for meg å "kaste" ut den andre pc-en fra nettverket? Irriterer meg at søstra mi alltid tar min pc og sitter på den, så vil gjerne få dem ut av nettverket mitt hehe Takk for svar Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg antar at du kan bare sette et passord på nettverket ditt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tja. Litt alt etter som hva ruteren din støtter så kan du ha noen muligheter. Et eksempel er at du setter opp det trådløse nettverket til å kun godta enkelte mac-addresser. Og når du merker at hun sitter der så går du inn og fjerner godkjenningen av hennes mac-addresse. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja som lars sier så kan du bare gå inn på hosts siden og fjerne ho fra lista lett som bare det. Lenke til kommentar
maXini Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har allerede krypert nettverket, men det er sånn at den automatisk blir koblet til nettverket. Akkurat nå bruker jeg D Link Airplus G DI-624+ SKal prøve det du sa Lars Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Siden Dere er på sammen nett, kan du oversvømme maskinen hun sitter på med nettverksmeldinger Enkelt og greit Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Irriterer meg at søstra mi alltid tar min pc og sitter på den, så vil gjerne få dem ut av nettverket mitt hehe Hvem betaler for nettverket? Du? Dine foreldre? Vel. Hvis du betaler for nettverket og alle nettverkskomponentene så er nettverket ditt. Ellers ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå