KjellSpell Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Hei, Vil det bli nokon HW-Lan igjen? Eller er det helt dødt? Endret 11. april 2009 av CissaM Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Vi har jo The eXperience, som bruker å ha sin egen forumkategori. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Blir ikke noe mere The eXperience hvis jeg ikke tar feil. Mener å ha lest det et sted. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Etter hva jeg skjønte så ble det ikke noe av i fjor pga uvissheter med momssaken til TG. Vil gjerne høre fra noen høyt oppe i nettverket her om det finnes noen planer for ett nytt "The eXperience" nå i 2009? Jeg er fullstendig klar over at det er mye jobb for å få til noe slikt, men det er fortsatt en god stund til høstferiene (stiller gjerne opp som frivillig). Vil gjerne at dette skal tas opp, tror det er veldig mange forumsjeler her som stiller frivillig. ~ Mortis360 Endret 12. april 2009 av Mortis360 Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Et nytt the experience hadde rett og slett eid. Man kunne eventuelt vurdert å stille ned antall deltakere. For ble ikke akkurat fylt opp i 07. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Jepp, få gang seier eg berre! (Vi må få bringet det videre) Endret 16. april 2009 av CissaM Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg tror at TheExperience ble lagt på is på grunn av at HW først og fremst skal drive en redaksjonell nettside, og at det da ble mye styr og skulle arrangere et LAN en gang i året i tillegg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg vil være crew. Jeg er crewmateriale. Helt sant. Lag LAN, da, så jeg kan være crew Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg vil være crew. Jeg er crewmateriale. Helt sant. Lag LAN, da, så jeg kan være crew Da skal jeg stalke deg Lenke til kommentar
Howard Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hei, det er veldig hyggelig å se at folk kunne tenke seg et nytt HW-LAN. Man skal jo aldri si aldri, men for 2009 er det iallfall ikke pr nå planlagt noe nytt LAN. Fjorårets LAN ble avlyst av flere grunner, men grovt sett var mangel på ulike typer ressurser avgjørende. I tillegg er det dette med fokus - vi er jo ikke noe event-byrå, men nettaviser som jobber med innholds- og tjenesteproduksjon. Men kom gjerne med tips, forslag og innspill om et evt. fremtidig LAN. Det hadde unektelig vært veldig kult å fått til en ny samling en gang i fremtiden... Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Håvard takk! - du ga meg et håp! - For min del, så er det forsåvidt bra at det ikke blir nå, kanskje høsten 2010? - IKKE ta det i sommerferien, da er det _ingen_ som kommer Også dette med at det kanskje skulle vært skrudd ned på antall deltakere, hvis det blir for stort, blir folk skremt og tror at dem blir bare en fjert i havet hvis demme skulle dra på et slikt lan En siste ting, Howard takk for inspirasjonen, nå blir det idèmyldring helt fram til vi kanskje får et "go,go,go" hos HW nettverket - Famen AKA Wackamole AKA Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå