skogens konge Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 hvor mye kan jeg klokke opp min amd duron 950mhz, uten at jeg trenger noe ekstra kjøling?? har allerede klokka den opp 50mhz altså opp til 105sb.... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hvilken kjøler bruker du nå da? Lenke til kommentar
skogens konge Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 jeg bruker EKL kjølevifte med kulelager... hvis d er d du menere... ække l33t Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ja var det jeg mente. Det burde gå litt til men de prosessorene er ikke spesielt glade i høye tempraturer. Så lenge denne holder seg til et tilnærmet normalt nivå så kan du bare pøve deg fra Ta å gå til 110Mhz systembuss, så en og en etter dette helt til det blir ustabilt under spilling/benchmarking osv Når den er ustabil tar du det et par hakk ned igjen for så å test på nytt. Fortsett slik til du finner et stabilt punkt.. -P- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå