Vengance Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Den tyrkiske avisen skriver det at : ''Galatasaray , Har hatt møte med Nistelrooy og har avtalt store deler. Nederlanske stjernen , har hatt en vellykket kne operasjon i Amerika. Nå har han begynt med styrke treninger. Han sier at kneet hans kommer til å bli bedre en før. Galatasaray skal snakke med Real Madrid's trener Butragueno om Van nistelrooy. Det første møte med Butragueno sa Butragueno det at det var 80 % avtalt.'' Kilder : www.webaslan.com Jeg kommer selv fra tyrkia og holder med Galatasaray . Oversatt av Meg . Legg igjen komenterene deres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Webaslan? Aldri hørt om siden, så er nok bare rykter. Jeg bryr meg egentlig fint lite om hvor Nistelrooy har tenkt seg. Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor du lager en tråd om det. Dette kan taes i fotballkaféen. Lenke til kommentar
Vengance Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Webaslan? Aldri hørt om siden, så er nok bare rykter. Jeg bryr meg egentlig fint lite om hvor Nistelrooy har tenkt seg. Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor du lager en tråd om det. Dette kan taes i fotballkaféen. Webaslan er en tyrkisk avis. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg er ganske sikker på at dette er såkalt "mumbojumbo" i likhet med at Samuel Eto'o skulle til Uzbekistan i sommer. Jeg er forsåvidt enig i at du kunne ha skrevet det i fotballpuben også. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nå fikk jeg meg en latter. Kommer aldri til å hende. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg synes det er latterlig at store fotballspillere forlater Europaspill til fordel MLS. Det er kun for å tjene penger. Europa her de beste klubblagene og de beste spillerne. Jeg kan ikke skjønne, at når man tjener hundrevis av millioner, at man drar til en amerikansk klubb kun for pengene sin del. Lenke til kommentar
Consigliere Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Galatasaray er en tyrkisk klubb... Men jeg er forsåvidt enig med ditt resonnement. Selvsagt tullenyheter. Men Nistern begyner å dra på åra, så ikke 100% umulig at Real selger mens han enda er heit på overgangsmarkedet til en ålright sum. Eldre fotballspillere faller jo med rekordfart i verdi, akkuartt som børsen. Endret 12. april 2009 av Consigliere Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nå fikk jeg meg en latter. Kommer aldri til å hende. Forstår ikke hvordan du kan komme med en slik påstand. Hvor gammel er Ruud blitt? Han har vell krysset 30 og godt over det. I Real Madrid står nå Raul, Higuain og Huntelaar forann han i køen, og samtidig lukter de jo på alt av spisser som finnes. Kan hende Ruud vil trappe ned, og avslutte karrieren i Gala.. Ser ikke helt det som er latterlig med et slikt rykte. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ingen andre aviser har kommet med samme rykte og Madrid har sagt at de vil beholde RvN. De fleste har fortsatt troen på at han spiller godt når han kommer tilbake fra skaden sin. Jeg ser det heller sannsynlig at han vil avslutte karrieren sin i hjemlandet sitt enn i Tyrkia, Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ingen andre aviser har kommet med samme rykte og Madrid har sagt at de vil beholde RvN. De fleste har fortsatt troen på at han spiller godt når han kommer tilbake fra skaden sin. Jeg ser det heller sannsynlig at han vil avslutte karrieren sin i hjemlandet sitt enn i Tyrkia, Sitter ikke her og sier jeg TROR dette kommer til å skje. Men at det er et latterlig rykte er vell langt fra sannheten. Er svært få spillere som får spille fast i RM når de er 33 år gammel. MEn ja, jeg antar at Nederland er mer aktuelt å avslutte karrieren i. Men hvorfor du får deg en god latter av ryktet er merkelig. Gala er en god klubb. Lenke til kommentar
Vengance Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Ingen andre aviser har kommet med samme rykte og Madrid har sagt at de vil beholde RvN. De fleste har fortsatt troen på at han spiller godt når han kommer tilbake fra skaden sin. Jeg ser det heller sannsynlig at han vil avslutte karrieren sin i hjemlandet sitt enn i Tyrkia, Sitter ikke her og sier jeg TROR dette kommer til å skje. Men at det er et latterlig rykte er vell langt fra sannheten. Er svært få spillere som får spille fast i RM når de er 33 år gammel. MEn ja, jeg antar at Nederland er mer aktuelt å avslutte karrieren i. Men hvorfor du får deg en god latter av ryktet er merkelig. Gala er en god klubb. Sikkert at han ikke for spille for real lenger tror jeg da . Men med en god sum så kan han jo gå til gala Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Tror nok Nistelrooy blir i Real, og drar å avslutter karrieren i Nederland og PSV om et eller to år Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Latterlige rykter var det ikke, men at det er sannsynlig er det vel heller ikke. Tipper nok RvN blir i Real i 1-2 år til, for å dra til Nederland for å avslutte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå