Stearinpikken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg holder på med opptaksprøve, og skal lage bildeserie. Det beste er jo om alle bildene er enten stående eller liggende, men jeg har sett igjennom de bildene jeg har lyst til å bruke og da er noen stående og noen liggende. Bildene har jo samme greia og lurer på om det spiller noen rolle egentlig? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kommer veldig an på hvordan du skal presentere dem. Hvis det er på skjerm kan det gå fint, men dersom de skal henge på en vegg kan det for bli uryddig. Lenke til kommentar
Stearinpikken Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Jeg sender inn søknaden elektronisk så det sees på skjerm. Vil det være et minus? Har bare laget en bildeserie tidligere, så har ikke så mye erfaring med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er det til AhO? Der skal jeg også prøve meg Lenke til kommentar
Stearinpikken Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Nei, det er til Bilder Nordic og Norsk Fotofagskole Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg mener det viktige er å fokusere på kvaliteten på de individuelle bildene. Ikke at de absolutt skal ha samme format. Lenke til kommentar
Stearinpikken Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Ok, takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå